کد خبر: 20010177076
بانک و بیمهروزنامه

تقدیر از توجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به استان‌های کم برخوردار

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل تأکید کرد: فعالیت چشمگیر برای رفع مشکلات و مسائل مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، نشان از حسن تدبیر و توجه ویژه مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به استان‌های کم‌برخوردارتر دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، سرتیپ دوم پاسدار «حمید خرم دل» فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این استان تقدیر کرد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره توجه ویژه‌ای نسبت به استان‌ها و اقشار کمتر برخوردار داشته است. این بانک افزون بر تسهیلات تکلیفی که در حوزه حمایتی پرداخت می‌کند، ضمن انعقاد تفاهم‌نامه با نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد برکت، بنیاد مسکن و… به توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی و همچنین حمایت از توسعه کسب‌وکارهای خرد پرداخته است.

علاوه بر این، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره پیشگام فعالیت در حوزه مسئولیت اجتماعی در شبکه بانکی کشور بوده است. پرداخت وام، ساخت و بازسازی مراکز بهداشت روستایی و پرداخت کمک بلاعوض به زلزله‌زدگان شهر سی‌سخت (واقع در کهگیلویه و بویراحمد) تنها یکی از اقدامات بانک در این حوزه به شمار می‌رود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا