کد خبر: 11020024579
اخبار شرکت ها

تقدیر مدیریت مجموعه از کارکنان مجتمع صنعتی سیمان ایلام به مناسبت روز کارگر

حیات یک ملت مرهون کار و کارگری است. امام خمینی«ره»

تمام روزهای شکوفا از تلاش روز توباد روز بهروزی من روز بهروزی تو روز بهروزی تمام دستان کار آمد جهان دست هایی که روزها را ذر تلاشند برای ارامش شبها و شبها را در تکاپویند برای آسایش روزها.

به گزارش از روابط عمومی شرکت سیمان ایلام،، در مورخه ۱۱اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی کارگر،،و ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان، از زحمات تلاشگران صدیق سیمان ایلام تقدیر شد.

در این اقدام، مدیریت مجموعه به اتفاق مدیران واحدها از کلیه واحدهای مجتمع صنعتی بازدید واز خدمات ارزشمند و زحمات صادقانه این عزیزان دراین روز که مزین به نام کارگر می باشد با اهدا گل و کارت تبریک و همجنین بن کارت هدیه تقدیر بعمل آمد.

هرساله این شرکت بعنوان یکی از شرکت های مادر در استان میزبان جشن های بزرگ کارگری بوده، و به این روز مبارک معنا و. محتوای خاصی بخشیده است،، در سال ۱۴۰۰نیز بدلیل محدودیت ها و وجود ویروس منحوس کرونا، این مراسمات و تبریکات بصورت مجازی همپای دیگر واحدهای تولیدی و صنعتی برگزار گردیده و این شرکت حفظ صیانت از نیروی کار وتوجه به دغدغه های اساسی انان را سر لوحه حرکت و پیشرفت به سوی قله های افتخار می داند که امیدواریم درسال ۱۴۰۰که از سوی رهبر معظم انقلاب سال تولید، پشتیبانی ها و موانع زدایی ها نام گذاری شده است، با همت تلاشگران این مجموعه شاهد رونق تولید، بوده و افق هایی روشن را درکنارهم به تماشا بشینیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا