کد خبر: 091202153032
اخبار شرکت هااقتصادفناوری اطلاعات و ارتباطات

تقدیر همراه اول از نخبگان علمی کشور

مراسم تقدیر و تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای علمی و رتبه‌های برتر کنکور، همزمان با آغاز دومین دوره بورسیه نخبگان توسط همراه اول برگزار شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آیین افتتاحیه «دومین دوره بورسیه همراه نخبگان و تجلیل از مدال آوران جهانی المپیادهای علمی و رتبه های برتر کنکور» صبح امروز چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ با حضور مدیرعامل همراه اول و جمعی از نخبگان و رتبه های برتر کنکور سال جاری در سالن اجتماعات ستاره ونک تهران برگزار شد.

مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول که در این مراسم حاضر بود به بیان خاطرات و تجربیات خود پرداخت و خطاب به نخبگان حاضر گفت: شماها آیندگان این کشور هستید، بمانید و سرنوشت کشور را به سمت نقطه مطلوب تغییر دهید.

مدیرعامل همراه اول بیان داشت: به جرأت می گویم اگر همین جمع محدود شما وارد حوزه ICT کشور شود، تغییر و تحولاتی عظیمی در کشور رخ خواهد داد.

ظرفیتی که در تک تک شماها وجود دارد برای دگرگونی و بهبود فضای کسب و کاری در هر حوزه ای کافی است؛ به شرط اینکه دغدغه و سعی بر کارآفرینی داشته باشید و بخواهید کشور را رشد دهید.

اخوان بهابادی از علاقه اپراتور اول تلفن همراه برای همکاری و تعامل با تک تک نخبگان گفت و این را مصداق تلنگری دانست تا شاید به این واسطه جوانان صاحب ایده و اندیشمند، بیش از مهاجرت به فکر توسعه و آبادانی با ماندن داخل کشور باشند.

در ادامه بخش رسمی این رویداد که میزبان سخنرانان کلیدی بود، جعفر بلوک آذری معاون توسعه سازمان و سرمایه انسانی همراه اول نیز در سخنانی کوتاه به جایگاه همراه اول در فضای کسب و کاری کشور و خاورمیانه پرداخت و علاوه بر ویژگی های رقابتی این اپراتور که جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است، به شاخص های مالی اپراتور اول تلفن همراه کشور که بخشی از سهام آن در بازار سرمایه عرضه شده است نیز پرداخت.

در پایان هم جوایز «رتبه های یک تا ۱۰ کنکور در رشته های ریاضی، تجربی و انسانی» و همچنین «مدال آوران المپیادی» اهداء شد.

نخستین دوره بورسیه نخبگان بهمن ۱۴۰۱ توسط آکادمی همراه اول و با هدف جذب و پرورش نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور کشور آغاز به کار کرد و به دنبال این بود تا در سه گام و طی سه فصل به ارتقای ظرفیت های استعدادهای علمی بپردازد و از توانمندی آنان در جهت حل مسائل و ریز پروژه های مبتنی بر مسائل کاری همراه اول بهره برداری کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا