کد خبر: 060801106045
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

تلاش بانک ملی برای طراحی محصولات متناسب با نیاز مشتریان

مدیرعامل بانک ملی ایران در دومین روز از همایش بررسی عملکرد ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۱ این بانک، با تاکید بر تدوین و طراحی محصولات و خدمات جدید بانکی متناسب با نیاز و خواسته های مشتریان خواستار ریل گذاری جدید بانک ملی ایران در مسیر تقویت و توسعه همه جانبه بانکداری جامع و شرکتی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این همایش که با حضور قائم مقام مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، اعضای هیات عامل، معاونان، روسای ادارات کل، روسای ادارات امور شعب استان ها و شعب مستقل بانک برگزار شد، دکتر محمدرضا فرزین ضمن قدردانی از نقش آفرینی مطلوب و مناسب واحدها و ادارات امورشعب استان ها که در سودآوری بانک موثر بودند، بر اهمیت پیاده سازی بانکداری شرکتی در آینده بانک ملی ایران تاکید کرد و اظهارداشت: گسترش و تقویت بانکداری جامع و شرکتی را به عنوان یکی از رویکردها و سیاست های اصلی بانک در سال جاری با تدابیر جدید و تمهیدات اندیشیده شده مناسب تا حصول نتیجه و موفقیت کامل دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان این مطلب افزود: گام های اولیه راه اندازی بانکداری جامع و به تبع آن بانکداری شرکتی، خرد و تجاری برداشته شده است و در ادامه با ایجاد زیرساخت های لازم و اقدامات مناسب در بانکداری جامع نیازهای تمامی مشتریان بانک به یک نسبت برآورده و تامین خواهد شد.

دکتر فرزین گشایش بانکداری شرکتی را در بانک ملی ایران لازم و ضروری دانست و یادآور شد: با توجه به تحولات کنونی تکنولوژی، شرایط رقابتی و حرکت شبکه بانکی دنیا در مسیر تخصصی شدن لازم است بانک ملی ایران نیز به سمت بانکداری جامع و شرکتی پرشتاب حرکت کند.

وی در ادامه به تشکیل فرهنگ سازمانی در جهت راه اندازی بانکداری شرکتی اشاره کرد و افزود: با سازوکاری مناسب و تامین زیرساخت های اساسی همانند تدوین فرآیندها و روش های جدید، شناسایی و جذب نیروهای متخصص، تخصیص شعب خاص، چیدمان و فضاسازی شعب، تدوین دستورالعمل های مناسب و … زمینه تشکیل فرهنگ سازمانی در جهت کسب موفقیت در بانکداری شرکتی افزایش خواهد یافت.

وی یکی از اصول اصلی بانکداری جامع را وجود جذابیت در ارائه خدمات به مشتریان برشمرد و گفت: با گشایش و راه اندازی بانکداری جامع در بانک ملی ایران بدون شک صنعت بانکداری کشور با تغییر و تحول مواجه خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا