کد خبر: 270901113116
اخبار شرکت هابانک و بیمه

تمدید گواهینامه ISO9001:2015 شرکت بیمه تجارت‌نو

مدیر تشکیلات و روش‌های شرکت بیمه تجارت‌نو با اشاره به اینکه این شرکت پس از استقرار سیستم مدیریت کیفیت، در آبان ماه سال گذشته موفق به کسب گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ شد، گفت: این گواهینامه به منظور بررسی رعایت استانداردها و انطباق الزامات، سالانه یک ممیزی مراقبتی دارد که ممیزی مراقبتی نوبت اول شرکت منجر به تأیید و تمدید گواهینامه شد.

به گزارش عصر اقتصاد و به نقل روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو ؛ حجت‌اله یبلویی اظهار کرد: هدف اصلی از استقرار استاندارد ایزو ۹۰۰۱ ، بهبود فرایندهای داخلی شرکت به منظور دستیابی به ثبات بیشتر در ارائه خدمات با کیفیت است.

وی اظهار کرد: در این زمینه بخش قابل توجهی از مستندات از جمله دستور العمل‌ها، آیین نامه‌ها تنظیم و کدگذاری شده و فرآیندهای واحدهای مختلف تدوین ، بازنگری و بروز رسانی شده است.

او با اشاره به یکی از مزایای ایزو ۹۰۰۱ در ارزیابی تامین کنندگان شرکت گفت: عملکرد این شرکت‌ها با توجه به مدت قراردادشان برای ادامه یا قطع همکاری طی مدت زمان تعیین شده مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت وجود ضعف عملکردی، با برگزاری جلسات و مذاکره، مشکلات بررسی و بهبودهای لازم درخواست می‌شود تا در صورت امکان نسبت به تمدید قرارداد با تامین کننده اقدام و در غیر این صورت با ایشان قطع همکاری می شود.

مدیر تشکیلات و روش‌های بیمه تجارت‌نو افزود: فعالیت ما در راستای صرفه جویی در زمان و هزینه و در نتیجه افزایش رضایت مشتریان با پاسخگویی سریع به شکایات و پیشنهادات آنها است و شرکت بیمه تجارت‌نو با کارآمدتر کردن فرایندهای کاری، برای توسعه و ارائه خدمات بهتر به مشتریان در تلاش است تا بتواند این میزان رضایت را به حداکثر برساند

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا