کد خبر: 04050193400
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

تمرکز بانک دی بر تسهیلات خرد و متوسط

با نگاهی به عملکرد و اقدامات بانک دی در حوزه اعتباری به نظر می‌رسد که این بانک سیاست اعتباری خود را بر اعطای تسهیلات خرد و متوسط متمرکز کرده است.

به گزارش الفباخبر، در نشستی با مسئولان حوزه اعتباری بانک دی که با حضور فریدون رشیدی، معاون اعتبارات و عضو هیئت‌مدیره، حسین دهقان نیری، رییس اداره اعتبارات، سجاد عسگری، رییس اداره بررسی طرح ها و محمد حسن رمضانی، رییس اداره ارزیابی و نظارت بر مصارف این بانک برگزار شد، سوالاتی درباره وضعیت و روند اعطای تسهیلات مطرح کرد.

فریدون رشیدی، معاون اعتبارات و عضو هیئت‌مدیره: به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۱ که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال «تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین» تعیین شد و به منظور هم سویی با سیاست‌های دولت، سیاست اعتباری بانک دی در سال جاری با تمرکز بر اعطای تسهیلات خرد و متوسط با دوره بازپرداخت کوتاه مدت تدوین شد.

از دیگر محورهای سیاست اعتباری بانک می‌توان به تأکید بر اعطای تسهیلات در بخش‌های صنعت در قالب سرمایه در گردش و تأمین مالی واحدهای تولیدی و اعطای تسهیلات رفع نیاز خانوار و قرض‌الحسنه به اقشار مختلف به ویژه جامعه ایثارگران و خانواده معزز شهدا اشاره کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا