کد خبر: 200203158834
اخبار شرکت هاانرژیتولید و بازرگانی

توافق تاپیکو با بانک مرکزی برای رفع موانع بورسی شدن شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس

بنابر اعلام مدیر عامل تاپیکو، این شرکت برای رفع موانع بورسی شدن شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس با بانک مرکزی توافق کرده است.

به گزارش عصراقتصاد، بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) در جریان بازدید از بیست‌و‌ هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران در گفت‌وگو با خبرنگاران کفت: فکر می‌کنم سال ۱۴۰۳ اتفاقات بسیار خوبی برای تاپیکو رخ خواهد داد.

وی افزود: خوشبختانه به جای پرداختن به کارهای جزئی و کوجک، چند هدف بزرگ را هدف‌گیری کرده‌ایم که هم اکنون نشانه‌های بسیار خوبی از تحقق برخی از این اهداف بروز کرده است.

افقهی در ادامه از جلسه دو روزه گذشته خود با معاون ارزی بانک مرکزی برای رفع تعهدات ارزی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس که ۱۵ سال بلاتکلیف مانده بود، خبر داد.

مدیر عامل تاپیکو اظهار کرد: در این مذاکرات با امضای توافقنامه‌ای به سمت رفع بزرگترین مانع بورسی شدن شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس پیش می‌رویم که در صورت حل این مسکل بزرگ، امسال، سال خوبی برای سهامداران تاپیکو خواهد بود.

بازدید از غرفه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا

در ادامه بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو)، از غرفه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید با سردار عبدالرضا عابد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا دیدار و گفت‌وگو کرد.
در جریان این گفت‌وگوی صمیمانه و دوستانه طرفین بر تحکیم و گسترش همکاری‌های مشترک، به‌خصوص در میادین نفتی شادگان و یادآوران، تاکید کردند.

بازدید از غرفه نفت ایرانول

در ادامه بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) در حاشیه حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از غرفه شرکت نفت ایرانول بازدید کرد.
در جریان این بازدید عیسی اسحاقی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گزارشی از روند تولید و فروش این شرکت در سال جاری ارائه کرد.

بازدید از غرفه نفت پاسارگاد

در ادامه بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) در حاشیه حضور در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از غرفه شرکت نفت پاسارگاد بازدید کرد.

در جریان این بازدید اکبر دادخواه، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گزارشی از روند تولید و فروش این شرکت در سال جاری ارائه کرد.

گفتنی است، بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، که از صبح امروز، چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه آغاز شده، تا روز شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا