کد خبر: 151102151138
اخبار شرکت هابانک و بیمه

توانمندی های شرکت بیمه پارسیان در حوزه بیمه های انرژی ارایه شد

توانمندی های شرکت بیمه پارسیان در حوزه بیمه های انرژی ارایه شدبیمه پارسیان به‌ عنوان یکی از اعضای اصلی و فعال کنسرسیوم بیمه‌های انرژی، با هدف معرفی توانمندی‌های خود در حوزه بیمه‌های انرژی، صنعتی و بازرگانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، در پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضوری فعال داشت.

به گزارش عصر اقتصاد، بیمه پارسیان به‌ عنوان یکی از اعضای اصلی و فعال کنسرسیوم بیمه‌های انرژی، با هدف معرفی توانمندی‌های خود در حوزه بیمه‌های انرژی، صنعتی و بازرگانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، در پنجمین نمایشگاه و همایش تخصصی نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش حضوری فعال داشت.

این نمایشگاه از تاریخ ۹ تا ۱۱ بهمن ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش با حضور شرکت های مطرح و بزرگ در حوزه های نفت و گاز، پتروشیمی و پالایشی برگزار شد و بیمه پارسیان با حضور در این نمایشگاه، محصولات و خدمات متنوعی را در حوزه‌های بیمه‌های نفت و انرژی، بیمه‌های مهندسی، بیمه‌های مسئولیت و بیمه‌های اموال، به بازدیدکنندگان ارایه کرد.

در این نمایشگاه، کارشناسان بیمه پارسیان پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان بودند و با برگزاری جلسات با شرکت های معتبر در حوزه های مختلف حاضر در این نمایشگاه، به معرفی محصولات و خدمات این شرکت پرداختند.

بیمه پارسیان با ارایه محصولات و خدمات بیمه‌ای متنوع و رقابتی، همواره تلاش می‌کند تا نقش موثری در حمایت از حوزه نفت و انرژی کشور ایفا کند

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا