کد خبر: 05070047878
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر اهدایی بانک مسکن

در مراسمی همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، مدیریت شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری با توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر اهدایی در میان دانش‌آموزان مدرسه شهدای بانک مسکن شهر آلونی، بار دیگر شکوفه‌های مهر و امید را به دانش‌آموزان این مدرسه هدیه داد.

به گزارش هیبنا، بانک مسکن در راستای تداوم عمل به مسئولیت اجتماعی خود، همزمان با جشن شکوفه‌ها و حضور کلاس اولی‌ها در مدارس با حضور در مدرسه شهدای بانک مسکن شهر آلونی، با توزیع حدود ۶۰۰بسته لوازم‌التحریر در میان دانش‌آموزان این مدرسه، حمایت خیرخواهانه خود از دانش‌آموزان این مدرسه را اعلام کرد.

این مدرسه به همت بانک مسکن در بهمن سال ۱۳۹۷افتتاح شد و از مهر ۱۳۹۸به طور رسمی شروع به کار کرده و دانش‌آموزان این مدرسه در دو نوبت صبح و بعدازظهر، در مقطع دبستان پسرانه و دخترانه مشغول به تحصیل هستند و امسال سومین سالی است که بانک مسکن با هدیه بسته‌های لوازم‌التحریر مهر و امید را به دانش‌آموزان این مدرسه هدیه می‌دهد.

همچنین در این مراسم بانک مسکن بیش از ۷۰جلد کتاب به کتابخانه مدرسه شهدای بانک مسکن آلونی که از طریق «پویش سراسری کتاب من برای تو» و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه بین کودکان و نوجوانان کمتربرخوردار کشورمان جمع‌آوری شده بود را اهدا کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا