کد خبر: 29010178613
بازاربازارها و خدمات مالیخدمات و توزیع

توزیع شکر با قیمت مصوب در بازار

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی از توزیع شکر با قیمت مصوب هر کیلو ۱۶هزار و ۳۵۰ تومان برای مصرف‌کننده در خرده‌فروشی‌های سطح شهر خبر داد.

قاسمعلی حسنی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: به دلیل افزایش غیرمنطقی قیمت شکر در روزهای اخیر وزارت جهادکشاورزی به منظور تعدیل قیمت‌ها و اشباع بازار در قالب طرحی با عنوان رمضان حواله چند صد تن شکر را به اتحادیه بنکداران داده است.

وی ادامه داد: اعضای اتحادیه این حواله‌ها را به شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تحویل داده‌اند و شکر مورد نیاز خود را دریافت کرده‌اند. این شکرها به شرکت‌های بسته‌بندی فرستاده شده و قرار است این شکرها در بسته‌های یک کیلوگرمی در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها توزیع شود.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی اضافه کرد: وزارت جهادکشاورزی شکر را با قیمت هر کیلو ۱۲ هزار و ۵۳۵ تومان به اتحادیه تحویل داده که با احتساب هزینه‌های جانبی قرار است با قیمت هر کیلو ۱۶هزار و ۳۵۰ تومان به دست مصرف‌کننده برسد. یعنی همان قیمتی که سازمان حمایت مصوب کرده‌ است.

به گفته وی این طرح باید ادامه‌دار باشد و وزارت جهادکشاورزی حواله‌های بیشتری صادر کند تا با توزیع شکر با نرخ مصوب بازار شکر به ثبات برسد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا