کد خبر: 26070050309
اخبار شرکت ها

تندیس سومین کنگره مدیران حرفه ای ایران به عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان اعطا شد

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در حاشیه سومین کنگره سراسری مدیران حرفه‌ای ایران گفت: حیات شرکتها به توسعه آنها وابسته بوده و در این میان شرکت فولاد هرمزگان کمیته رفع موانع تولید و توسعه را ایجاد کرده است تا به فرموده مقام معظم رهبری در جهت رفع موانع تولید گام بردارد.

عطاالله معروفخانی در گفت‌وگو با ایراسین با بیان این مطلب تصریح کرد: ما در فولاد هرمزگان توانسته‌ایم با ایفای نقش پایدار فروش اسلب در بازارهای صادراتی هدف و حضور پایدار در بازارهای داخلی و صادراتی، از یک سو بازارهای داخلی را مدیریت و از سوی بازارهای هدف خارجی و صادرات به بازارهای جهانی را توسعه ببخشیم.

وی افزود: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری، توسعه بومی‌سازی و حمایت از تولیدات کیفی داخلی را در برنامه استراتژیک فولاد هرمزگان قرار  داده ایم.

وی ادامه داد: ما نگرشی نو در سازماندهی، تامین، نگهداشت و توسعه پایدار منابع انسانی در راستای افزایش بهره‌وری سرمایه‌های انسانی شرکت فولاد هرمزگان داریم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: توجه به انتظار جامعه پیرامونی از فولاد هرمزگان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان صنایع فولادی در کشور، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، از اینرو  فولاد هرمزگان تعاملات ارزش افزا با جامعه از طریق انجام اثربخش مسئولیت‌های اجتماعی را افزایش داده تا علاوه بر حضور موثر در جامعه استان هرمزگان بتواند تصویر بیرونی شرکت  را ارتقا و بهبود دهد.

مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: از نگاه ما حیات شرکت‌ها به توسعه آنها بستگی دارد.

از این رو توسعه و ارتقای کیفی، کمی و نوآورانه ظرفیت‌ها،تکنولوژی‌ها، فرایندها و محصولات را جزو اهداف و ماموریت های مهم شرکت قرار داده ایم.

همچنین توجه به محیط زیست علاوه بر یک مسئولیت اجتماعی مهم، نقشی بسزا در توسعه پایدار و رشد اقتصادی شرکت ها دارد.

به گفته معروفخانی، فولاد هرمزگان با حساسیت به مقوله محیط زیست پرداخته و برای ارتقای عملکرد زیست محیطی این شرکت، برنامه‌ها و پروژه‌های متعددی تعریف کرده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا