کد خبر: 150801107303
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

توسعه پالایشگاه اصفهان با حمایت بانک ملی

قرارداد همکاری مشترک دو جانبه بین بانک ملی ایران و شرکت پالایش نفت اصفهان به منظور گسترش تعاملات و ارتقای سطح خدمات بانکی و افزایش همکاری های متقابل به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی، این تفاهم نامه همکاری که به امضای محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران و محسن قدیری مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان و با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران و جمعی از مدیران پالایشگاه اصفهان رسید، ضمن افزایش سطح همکاری های متقابل و ارائه خدمات بانکی، زمینه توسعه و افزایش تولید پالایشگاه نفت اصفهان را امکان پذیر کرد.

فرزین در مراسم امضا این تفاهم نامه با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های موجود بانک ملی ایران در حوزه ریالی و ارزی، از حمایت ویژه این بانک برای توسعه بخش انرژی و صنعت نفت کشور اعلام آمادگی کرد و اظهارداشت: مصمم هستیم با حرکت به سمت بانکداری جامع یک سبد متنوع، جامع و کامل از محصولات و خدمات مالی برای توسعه طرح های بخش انرژی کشور بویژه برای پالایشگاه نفت اصفهان ارائه دهیم.

مدیر عامل بانک ملی ایران با تاکید بر این نکته که نگاه ما به این تفاهم نامه، نگاهی حمایتی به توسعه صنعت نفت کشور است، تصریح کرد: نگاه بانک ملی ایران، حمایت از اقتصادی است که با دانش همراه باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا