کد خبر: 09109910072
بازارصنعت و معدن

تولیدکنندگان شوینده اجازه افزایش مجدد قیمت ها را ندارند

دبیر انجمن تولیدکنندگان پودر شوینده ‌با تأکید بر اینکه در حال حاضر هیچ واحد تولیدی اجازه افزایش مجدد قیمت ها را ندارد، افزود: ما اخطارهای لازم را به تولیدکنندگان داده ایم و آنها اجازه افزایش مجدد قیمت ها را ندارند.

جمشید فروزش در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه در مهر ماه امسال افزایش هزینه های تولید از جمله مواد اولیه پتروشیمی باعث شد تا تولیدکنندگان مجوز افزایش ۴۰ درصدی قیمت محصولات را دریافت کنند، اظهارداشت: این مصوبه در آبان ماه اجرایی شد و از آن موقع تا امروز قیمت محصولات شوینده تغییری نکرده است.

وی‌با تأکید بر اینکه در حال حاضر هیچ واحد تولیدی اجازه افزایش مجدد قیمت ها را ندارد، افزود: ما اخطارهای لازم را به تولیدکنندگان داده ایم و آنها اجازه افزایش مجدد قیمت ها را ندارند.

دبیر انجمن تولیدکنندگان پودر شوینده تصریح کرد: البته باید تاکید کنم اگر در ماه های آینده قیمت مواد پتروشیمی افزایش پیدا کند تولیدکنندگان ناچار به درخواست افزایش قیمت خواهند بود . اما تمام تلاش خود را می کنند تا در حد توان مانع افزایش قیمت ها شوند ولی وقتی تولید به سمت زیان برود باید افزایش قیمت انجام شود.

فروزش در خصوص چرایی افزایش قیمت شوینده ها در بازار هم گفت: یکسری از محصولات موجود در بازار با قیمت های قبلی به فروش می رسند و برخی از محصولات با قیمت های جدید همین موضوع عاملی شده تا شایعه افزایش قیمت شوینده در بازار مطرح شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا