کد خبر: 060303160797
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیصنعت و معدنبا استفاده از فناوری روز امکان‌پذیر شد؛

تولید انبوه قطعات تزیینی داخلی و بیرونی خودروهای مدرن در ایران‌ خودرو

مدیرعامل مهرکام پارس از آغاز تولید انبوه قطعات تزیینی ری‌را در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ایکوپرس- علی ارضی فرد با بیان این‌که با فناوری و تکنولوژی جدید، قطعات تزیینی هر خودروی نسل جدیدی را طراحی و تولید می‌کنیم، اظهار کرد: مهرکام پارس برای ساخت و تولید مجموعه قطعات تزیینی داخلی و بیرونی ری‌را محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو از ده‌ها دستگاه با فناوری نوین جهانی و ده ها قالب با تکنولوژی جدید بهره می برد.

وی افزود: مهرکام پارس با دانش و توانمندی که متخصصان و فناوری و تکنولوژی جدید، به راحتی می‌تواند مجموعه قطعات تزیینی داخلی و بیرونی هرخودرویی متعلق به نسل جدید، به‌ویژه خودروهای برقی را طراحی و تولید کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مهرکام پارس، وی با اعلام این‌که تولید انبوه مجموعه قطعات داشبورد، کنسول، سپر، قاب ستون، فینیشر و اسپویلر ری‌را به‌زودی در شرکت مهرکام پارس آغاز می‌شود، افزود: بیش از ۹۰ درصد این قطعات را با مواد اولیه داخل کشور تولید می‌شود.

ارضی‌فرد گفت: اقداماتی را نیز برای سایر محصولات مهرکام پارس از جمله ساخت صندلی‌های هایما و طرحی و تولید سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دنا انجام داده‌ایم.

ارضی فرد خاطر نشان کرد: با تجهیز شرکت مهرکام پارس به امکانات جدید، علاوه بر افزایش ظرفیت تولید، امکان پاسخ‌گویی سریع‌تر به نیازهای مشتریان فراهم شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا