کد خبر: 15040036449
اخبار شرکت هابانک و بیمه

ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر از طریق سایت بانک رفاه

به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی و معرفی الگوهای موفق کارآفرینی، چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی بانک رفاه، علاقه‌مندان (افراد و شرکت‌های کارآفرین) به شرکت در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت‌نام، به سایت بانک رفاه مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، ثبت‌نام کارآفرینان در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر از اول تیر سال جاری آغاز شده و تا ۱۰مرداد ادامه دارد.

تفاوت مهم این دوره از جشنواره با سایر دوره‌ها، بخش گردشگری و صنایع دستی است که به‌عنوان یکی از بخش‌های تخصصی جشنواره در کنار بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه و از همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این دوره استفاده شده است.

در برنامه‌های امسال، مشکلات و چالش‌های کارآفرینان از ابعاد مختلف، شیوه‌های آموزش کارآفرینی، ضرورت وجود مشاوره‌های مختلف مربوط به این حوزه، چالش‌های موجود در نهادهای رسمی و غیررسمی، مراکز علمی و پژوهشی، دستگاه‌های دولتی اجرایی و تصمیم‌سازی و …مورد توجه قرار خواهد گرفت.

این جشنواره با هدف شناسایی و انتخاب افرادی که تلاش‌های آن‌ها توانسته است یا می‌تواند تحول قابل توجهی بر صنعت پیرامون آن‌ها ایجاد کند، برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا