کد خبر: 140502134474
اخبار شرکت هااقتصادانرژیتولید و بازرگانی

ثبت رکورد تازه در عملیات اجرایی صدف خلیج فارس

مدیرعامل پتروشیمی صدف خلیج فارس با اشاره به تحقق پیشرفت ۴.۱۴ درصدی بخش ساختمان و نصب پروژه صدف خلیج فارس در تیرماه امسال گفت: در ماه اخیر، پتروشیمی صدف خلیج فارس در بخش نصب و ساختمان رکوردی را به ثبت رساند که اگر هر ماه این رقم محقق می شد، پروژه در حدود کمتر از ۳ سال به بهره برداری می‌رسید.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی صدف خلیج فارس، علی صفوی با بیان اینکه در گذشته، بالاترین پیشرفت ماهیانه بخش ساختمان و نصب پروژه صدف ۲.۶ درصد در آبان ماه ۱۳۹۹ بوده است، اظهار کرد: اگرچه اکنون رکورد جدیدی در این بخش به ثبت رسیده اما در نظر داریم ماه آینده نیز این روند را حفظ کنیم و حتی ارتقا دهیم تا پروژه در موعد مقرر به پیش راه اندازی برسد.

وی در خصوص علت افزایش سرعت در بخش اجرا توضیح داد: در تیرماه تمام جبهه های کاری به شکل موازی فعال شد. علاوه بر این، شیفت شب کلید خورد و تعداد نیروهای فعال در سایت نیز افزایش یافت.

صفوی با بیان اینکه بخشی از عملیات اجرایی تیرماه امسال در شب انجام شد، توضیح داد: این سایت با حداکثر نیرو در حال فعالیت شبانه روزی است و بیش از یک هزار نفر در پروژه صدف خلیج فارس مشغول به فعالیت هستند. البته با توجه به گرمای بی سابقه تیرماه عسلویه، ساعت استراحت کارگران به ۱۱:۳۰ الی ۱۶ تغییر کرد.

مدیرعامل پتروشیمی صدف خلیج فارس با اشاره به اینکه مطابق برنامه پتروشیمی صدف خلیج فارس در زمستان امسال به مرحله پایانی نصب و ساختمان خواهد رسید، گفت: پیشرفت پروژه صدف خلیج فارس اکنون فراتر از ۸۵‌درصد است.

پتروشیمی صدف خلیج فارس به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع تولیدی الاستومر در کشور و منطقه، با هدف دستیابی به تولید سالانه ۱۳۶ هزار تن لاستیک استایرین بوتادین در حال ساخت است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا