کد خبر: 300502135991
روزنامهعصر انقراض (طنز)

جای‌تان را با فوتبالیست‌ها عوض کنید

روزنامه جوان: «هر یک از بازیکنان پرسپولیس و استقلال بین 15 تا 20 میلیارد تومان گرفته‌اند؛ حتی لیاقت درصدی از این پول‌ها را هم ندارند. حالا مدعی هستند که پول نگرفته‌اند؛ خب به جهنم که نگرفته‌اید، بروید کار کنید و پول در بیاورید.»

راضیه حسینی

درود بر شرف‌تان. واقعاً این فوتبالیست‌ها عادت کرده‌ادند بخورند، بخوابند و کلی هم پول به جیب بزنند. مثل شما، دوستان روزنامه‌ جوان، فرهیخته نیستند که صبح تا شب کار کنند و پول دربیاورند.

اصلاً شوخی نیست، کار در روزنامه‌ جوان قبل از کار در معدن به عنوان سخت‌ترین شغل جهان شمرده شده است. فوتبالیست جماعت اصلاً متوجه سختی کار نمی‌شود.

یک توپی را مدام در زمین می‌چرخاند و سرآخر هم نمی‌تواند وارد دروازه‌ی به آن بزرگی کند. بابت همین مسخره‌بازی‌ها هم چندین میلیارد پول به جیب می‌زند.

تازه این که خوب است، یک سری بیکار به نام رونالدو و نیمار داریم که عربستان بابت توپ‌بازی‌شان پول‌های عجیب و غریبی به آنها می‌دهد. مانده‌ایم از عربستان ایراد بگیریم یا تعریف کنیم؟

به نظر ما برای این‌که عدالت برقرار شود، دوستان روزنامه‌ی جوان مدتی جای‌شان را با فوتبالیست‌های بیکار و علاف عوض کنند. چه ایرادی دارد. بروند مثل آنها چند صباحی خوش بگذرانند و کیف کنند. فوتبال بازی کردن هم که کار ندارد، چند تا بزنند توی سر توپ و بروند جلو.

بالاخره آنها هم نیاز به آرامش دارند. تا کی کار سخت و طاقت‌فرسا؟ تا چه زمانی مدام، هر روز و شب برای بالا تا پایین مملکت تعیین تکلیف کنند و هیچ‌کس هم قدرشان را نداند.  فقط ازشان انتقاد شود و بگویند چرا در هر مسأله‌ای که کوچک‌ترین ربطی به شما ندارد دخالت می‌کنید؟

 دوستان، بگذارید این مردم کمی نبود شما را حس کنند و دل‌شان برای‌تان تنگ شود. شما هم بروید فوتبالیست پرسپولیس و استقلال شوید و از زندگی لاکچری لذت ببرید. برای جام باشگاه‌های آسیا  آماده شوید و آن‌جا هم با رونالدو و نیمار توپ‌بازی کنید.

اصلاً نگران اذهان مردم و وظیفه‌ی خطیر روشنگری نباشید. ما قول می‌دهیم تا شما برگردید چراغ‌ها را خاموش کنیم و منتظر تحلیل دقیق شما در همه‌ مسائل موجود در جهان هستی بمانیم. از دلایل بی‌عفتی در فک‌های قطب، تا مشکلات تولید نسل در ایگواناها.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا