کد خبر: 210402132588
ورزش

جدال استقلال و پرسپولیس بر سر این بازیکن

امروز تکلیف نهایی گلر لیگ برتری مشخص می‌شود و تیم جدید او پرسپولیس یا استقلال خواهد بود.

محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان تیم هوادار مورد توجه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گرفته است. از آنجا که هر دو باشگاه به دنبال این هستند تا یک دروازه‌بان دوم باکیفیت و با شرایطی سنی زیر ۲۳ سال در لیست خود داشته باشند، با ارسال نامه‌ای به باشگاه تهرانی خواستار جذب محدرضا خالدآبادی شدند.

باشگاه هوادار رقم رضایتنامه خالدآبادی را به دو باشگاه پرطرفدار اعلام کرده و به نظر می‌آید هر باشگاهی که زودتر بتواند رقم درخواستی باشگاه هوادار را پرداخت کند، خالدآبادی راهی آن تیم خواهد شد.

در این مورد علی طهماسبی، مدیر تیم هوادار گفت: «ما شرایط‌مان را به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام کردیم و در روزهای اخیر استقلالی‌ها موافقت خودشان را برای پرداخت این مبلغ اعلام کردند.

در ادامه باشگاه پرسپولیس هم به ما نامه زد و قرار است روز چهارشنبه(امروز) نماینده‌اش در باشگاه حاضر شود. آنچه مشخص است امروز تکلیف نهایی خالدآبادی مشخص می‌شود و تیم جدید او پرسپولیس یا استقلال خواهد بود.»

وی در پاسخ به این سوال که خود این دروازه‌بان تمایل دارد راهی کدام تیم شود؟ عنوان کرد: «قدر مسلم خالدآبادی به هر تیمی که شرایطش برای پیشرفت بهتر باشد خواهد رفت و هر دو باشگاه این شرایط را دارند.»

منبع: همشهری آنلاین

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا