کد خبر: 070303161021
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانی

جهش تولیدات اکسین در سال جهش تولید

جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت در محل سالن کنفرانس شرکت فولاد اکسین برگزار شد.

عصر اقتصاد-علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در جلسه کمیته راهبردی این شرکت ضمن عرض تسلیت و گرامی داشت یاد و نام شهدای خدمت با اشاره به رکورد اخیر جهادگران شرکت فولاد اکسین خوزستان، گفت:سوم خرداد امسال همزمان با افتتاحیه شرکت و سالروز فتح خرمشهر جهادگران شرکت توانسنتد فعل خواستن را صرف کنند و بازهم در سال جهش تولید رکورد شکنی کنند.

وی افزود: همه باید چشم اندازه تولید را در شرکت فولاد اکسین خوزستان با روحیه ای مضاعف و همدلی پیش ببریم تا بتوانیم زمینه ساز ثبت رکوردهای جدید تولیدی در شرکت و تحقق شعار مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید باشیم.

در این جلسه دستور جلسه و گزارش عملکرد سایر واحدها در انجام امور محوله و پروژه‌های در دست اقدام مطرح و مدیران مربوطه گزارشات خود را ارائه کردند.

همچنین گزارش اهداف و اقدامات استراتژیک شرکت در حوزه مختلف تولید، فروش، HSE، آموزش و غیره توسط دبیر جلسه بیان شد و زمانبندی اجرای آن نیز تعیین گردید و همزمان معاونین و مدیران شرکت نیز به بحث و گفتگو فنی و تخصصی پرداختند

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا