کد خبر: 08040035068
جامعه و فرهنگ

جواد عزتی به تلویزیون بر می گردد +عکس

محمدجواد عزتی متولد ۲۰ دی ۱۳۶۰، بازیگر و فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است.

جواد عزتی از سال ۱۳۷۵ به‌صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شده‌است. جواد عزتی ابتدا در تئاتر فعالیتش را شروع و سپس در سال ۱۳۸۱ اولین کار تلویزیونی‌اش را بازی کرده‌است.

جواد عزتی در مجموعه‌های مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، و دردسرهای عظیم ایفای نقش کرده‌است.

جواد عزتی در سریال‌های باغ مظفر، قهوه تلخ و دردسرهای عظیم ۲ و همچنین سینمایی آینه بغل نیز حضور داشت که با همسرش مه‌لقا باقری هم‌بازی بودند. جواد عزتی هم‌اکنون در عرصهٔ تئاتر و سینما فعال است.

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» از جمعه ۱۱ تیر، راهی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌شود.

 پس از پایان پخش سریال طنز «پاورچین»، مجموعه طنز «دردسرهای عظیم» قرار است از جمعه ۱۱ تیر هر روز ساعت ۱۸ از کانال فارسی این شبکه پخش شود.

فصل اول «دردسرهای عظیم» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام، محصول شبکه سه سیماست و برزو نیک نژاد آن را کارگردانی کرده است.

در خلاصه داستان سریال آمده است: لطیف، جوانی که رویای بازیگری را در سر می‌پروراند، ناخواسته درگیر ماجرای عجیب می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.

ماجرا از این قرار است که بهار، دختر زیبا و جوان  همسایه که خواستگارهای زیادی دارد ولی تمایلی به ازدواج ندارد، برای خلاص شدن از دست خواستگارها از لطیف کمک می‌گیرد تا به عنوان خواستگار ساختگی با او نامزد کند. مادر بهار به‌خاطر نداشتن کار با این ازدواج مخالفت می‌کند. با پیدا شدن کار برای لطیف، گویا دردسرها به پایان می‌رسد؛ اما…

مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیرغفارمنش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی، مریم سعادت، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی و صفا آقاجانی در این مجموعه ایفای نقش کرده‌اند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا