کد خبر: 06120071260
روزنامهعصر انقراض (طنز)

حال همه ما خوب است(طنز)

راضیه حسینی

نماینده موافق طرح صیانت: «اینستاگرام را زمین خواهیم زد.»

آقای نماینده برای زمین زدن اینستاگرام کلی راهکار ارائه داد، که یکی از جذاب‌ترین آنها استفاده از اسکایپ به جای اینستاگرام بود.

اگر بخواهیم با دید نماینده محترم مجلس به دنیا نگاه کنیم، می‌توانیم از انبردست به جای موچین، بیل به جای قاشق، کفش به جای دست‌کش، جوراب به جای کلاه و…استفاده کنیم. درواقع مهم نیست چی دارد جای چی استفاده می‌شود، مهم این است که شما قرار است کدام را به زمین گرم بزنید. مثلاً اگر قرار باشد از این به بعد جوراب، به زمین بخورد، می‌توانیم از هر چیزی به جایش استفاده کنیم تا به غلط‌ کردن بیفتد و از این به بعد هر جور ما گفتیم برود توی پا. مثلاً ما می‌توانیم برای این‌کار مدتی لیف بپوشیم. این‌طوری جوراب آن‌قدر ضایع می‌شود که خودش التماس‌کنان دست به دامن ما می‌شود.

یا مثلاً برای این‌که ماشین‌حساب را از رو ببریم، از ماشین اصلاح به جایش استفاده کنیم.

تا دل‌تان بخواهد از این مثال‌ها داریم. لطفاً نگویید مگر می‌شود؟ دل به کار بدهیم همه چیز شدنی است. اگر هم مشکلی در این زمینه داشتید می‌توانید بروید از آقای نماینده مجلس بپرسید.

 ما با این روش می‌توانیم همه را مطیع خودمان کنیم. اینستاگرام که چیزی نیست. کل فیسبوک، مایکروسافت، بیل‌گیتس، زاکربرگ و…همه جلوی پای ما زانو می‌زنند. اصلاً دنیا به افتخارمان کلاه از سر برمی‌دارد.  پیشنهادمان در گینس به عنوان خلاقانه‌ترین روش حل مشکل ثبت می‌شود.

فقط کاش قبل از پخش فیلم راهکار آقای نماینده، طرح صیانت تصویب می‌شد. این‌طوری لااقل خیال‌مان راحت بود کسی این مصاحبه را نمی‌بیند. خودمان دورهم می‌بینیم. کیف می‌کنیم. ذوق زده می‌شویم، جیغ و دست و هورا می‌کشیم. بعد که کاملاً ایده را بومی‌سازی و به نام خودمان ثبت کردیم، همه جا پخش می‌کنیم. ولی حالا همه دیده‌اند و خطر کپی‌رایت ما را تهدید می‌کند.

راستش الان نمی‌دانیم حال کدام خراب‌تر است؟ اینستاگرام به‌خاطر این‌که قرار است توسط ایران تحریم شود، یا اسکایپ چون قرار است اینستاگرام شود؟

در هر صورت این‌طور که معلوم است حال مسئولان خیلی خوب است. اگر از حال ما مردم جویا شوید باید بگوییم عالی است. مگر می‌شود چنین مسئولان و نماینده‌هایی داشته و بد باشیم.

حال همه ما خوب است…اما تو باورنکن.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا