دلار: 268,500 تومان
یورو: 303,090 تومان
پوند انگلیس: 356,180 تومان
درهم امارات: 73,351 تومان
یوان چین: 40,240 تومان
دینار بحرین: 714,850 تومان
دینار کویت: 871,030 تومان
ریال عربستان: 71,809 تومان
دینار عراق: 177.9 تومان
لیر ترکیه: 5,460 تومان
ین ژاپن: 169,747 تومان
طلا 18 عیار: 26,760,300 تومان
انس طلا: 1,119,749,715 تومان
مثقال طلا: 115,696,000 تومان
طلا 24 عیار: 35,613,800 تومان
طلا دست دوم: 26,307,531 تومان
نقره 925: 516,047 تومان
سکه گرمی: 38,150,000 تومان
نیم سکه: 143,720,000 تومان
ربع سکه: 77,650,000 تومان
سکه بهار آزادی تک فروشی: 262,790,000 تومان
آلومینیوم: 589,850,000 تومان
مس: 2,562,998,360 تومان
سرب: 354,094,240 تومان
نیکل: 3,177,694,440 تومان
قلع: 14,583,309,000 تومان
روی: 660,773,000 تومان
گاز طبیعی: 506,892.1 تومان
بنزین: 557,189.7 تومان
نفت خام: 23,433,337.5 تومان
گازوییل: 396,064,349.9 تومان
نفت اپک: 29,368,530 تومان
دلار: 268,500 تومان
یورو: 303,090 تومان
پوند انگلیس: 356,180 تومان
درهم امارات: 73,351 تومان
یوان چین: 40,240 تومان
دینار بحرین: 714,850 تومان
دینار کویت: 871,030 تومان
ریال عربستان: 71,809 تومان
دینار عراق: 177.9 تومان
لیر ترکیه: 5,460 تومان
ین ژاپن: 169,747 تومان
طلا 18 عیار: 26,760,300 تومان
انس طلا: 1,119,749,715 تومان
مثقال طلا: 115,696,000 تومان
طلا 24 عیار: 35,613,800 تومان
طلا دست دوم: 26,307,531 تومان
نقره 925: 516,047 تومان
سکه گرمی: 38,150,000 تومان
نیم سکه: 143,720,000 تومان
ربع سکه: 77,650,000 تومان
سکه بهار آزادی تک فروشی: 262,790,000 تومان
آلومینیوم: 589,850,000 تومان
مس: 2,562,998,360 تومان
سرب: 354,094,240 تومان
نیکل: 3,177,694,440 تومان
قلع: 14,583,309,000 تومان
روی: 660,773,000 تومان
گاز طبیعی: 506,892.1 تومان
بنزین: 557,189.7 تومان
نفت خام: 23,433,337.5 تومان
گازوییل: 396,064,349.9 تومان
نفت اپک: 29,368,530 تومان
  کد خبر: 07010020396
جامعه و فرهنگعدالت و رفاه اجتماعی

حداقل دستمزد روزانه کارگران در سال ۱۴۰۰ چقدر است؟

حداقل دستمزد روزانه کارگران در سال ۱۴۰۰ بر اساس مصوبه شورای عالی کار اعلام شد .
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، براساس تصمیم شورای عالی کارحداقل دستمزد روزانه به ۸۸ هزار و ۵۱۶ هزار تومان  رسید .

 به این ترتیب حداقل دستمزد ماهانه برابر با ۲ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۴۹۲ تومان تعیین شده است . حداقل دستمزد در سال ۱۴۰۰رشدی ۳۹ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرد. اعضای شورای عالی کار همچنین با افزایش مبلغ کمک هزینه مسکن و بن خواربار موافقت کردند و بر این اساس بن خواربار کارگران را ۴۵۰ هزار تومان و حق مسکن کارگران را ۶۰۰ هزار تومان به تصویب رساندند. افزایش سایر سطوح مزدی نیز ۲۶ درصد تصویب شد.

بر اساس افزایش ۳۹ درصدی حداقل دستمزد در سال ۱۴۰۰، کارگران در مجموع  ۴ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۴۱۷ تومان هر ماه دریافت خواهند کرد.

 به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حق مسکن در سال آینده در محدوده ۴۵۰ هزار تومان پیش بینی شده که به هیات ولت برای تصویب ارائه می‌شود.

عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا