کد خبر: 27040038243
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

حرکت بیمه تجارت‌نو به سمت تحول دیجیتال

مدیرکسب و کارهای نوین بیمه تجارت‌نو گفت که شرکت متبوع وی، به‌ دنبال برداشتن گام‌های بزرگی در حرکت به سمت تحول دیجیتال است تا با ارائه خدمات در بستر فناوری، ارزش افزوده‌ای برای مشتریان ایجاد کند.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو، محمدرضا مباشرفر، گفت: اگر شرکت‌های بیمه و صنایع با فناوری‌های نوین همراه نشده و نتوانند خود را با شرایط و تغییرات تکنولوژی همراه کنند درعمل به سمت حذف شدن خواهند رفت.

او با مثالی از ورود تاکسی‌های اینترنتی و تحت تاثیر قراردادن کسب‌وکار آژانس‌ها، ادامه داد: بدون شک فناوری باعث تغییرات بزرگی در حوزه شرکت‌های بیمه می‌شود هرچند که درحال حاضر این توسعه یافتگی در صنعت بیمه کشور عقب‌تر از سیستم بانکی است که آن هم به دلیل اولویتی که سیستم بانکداری داشته و یا اینکه مخاطب بانک آن را به این سمت حرکت داده‌اند.

مدیر کسب و کارهای نوین بیمه تجارت‌نو، عنوان کرد: بی‌تردید در سه ضلعی بورس، بانک و بیمه؛ صنعت بیمه هم متحول خواهد شد زیرا تاثیرپذیر از فناوری است و در دنیا هم شاهد آن هستیم که از قابلیت‌های جدید فناوری در حوزه بیمه استفاده شده است.

او افزود: با توجه به استراتژی که بیمه تجارت‌نو دارد در ساختار سازمانی خود مجموعه کسب‌وکارهای نوین را قرارداد که متولی تحول دیجیتال در این مجموعه بوده و این مساله خود بیانگر این است که شرکت می‌خواهد گام‌های بزرگی در حرکت به سمت تحول دیجیتال بردارد و با ارائه خدمات در بستر فناوری، ارزش افزوده‌ای برای مشتریان ایجاد کند.

مدیرکسب و کارهای نوین بیمه تجارت‌نو، بنوشاپ را نمونه‌ای از تحول دیجیتال در شرکت متبوع خود برشمرد و افزود: مشتریان می‌توانند خدمات بسیار متنوعی را در بنوشاپ بگیرند ضمن آنکه برنامه گسترده‌ای در حوزه فناوری داریم و با همکاران تجاری خود در حل رایزنی برای توسعه این مورد هستیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا