حرکت همراه اول روی ریل پیشرفت؛ ارائه خدمات نوین و نوآوری‌های مستمر در گروه همراه اول

  کد خبر: 300202127746

زینب غضنفری- شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) به عنوان لوکوموتیو ایران در عرصه دیجیتال و ارائه خدمات مختلف در حوزه ارتباطات، شناخته می‌شود و با ارائه خدمات نوین و نوآوری‌هایی متناسب با نیاز روز جامعه، روی ریل پیشرفت حرکت می‌کند.

در این مسیر تلاش دارد با حضور در نمایشگاه‌های مختلف همچون نمایشگاه کتاب و اینوتکس، تجربیات خود در زمینه توسعه محصولات و خدمات مالی و پرداختی را با سایر رقبا و شرکت‌های فعال در این حوزه به اشتراک بگذارد و از این طریق همکاری‌های فناورانه و نوآورانه خود را نیز گسترش دهد.
نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور طی سالیان گذشته فعالیت و نوآوری‌های جالب و درخور توجهی در حوزه «تلکوبانک» و «خدمات پرداخت» به معرض نمایش گذاشته است.

در عرصه فناوری‌های مالی، همراه اول «کیف پول فراگیر همراه اول» و «اوانو» را ارائه کرده که در آینده‌ای نزدیک، خدمات مالی را در بستر بلاکچین عرضه خواهد کرد.

در راستای ارائه خدمات پرداخت‌های خرد و بیرون شبکه پرداخت، همراه اول در قالب شرکت «همراه کسب و کارهای هوشمند»  اقدام به عرضه، توسعه و تجاری‌سازی اپلیکیشن «اوانو» کرده است.

به سبب درک نیازهای جامعه به خدمات مالی بانکی و ارائه سطح خدمات عالی و توسعه همکاری‌ها با بسیاری از بانک‌های فعال کشور، استقبال قابل توجهی از این اپلیکیشن شده است.

خدمات مالی و بانکی «اوانو» در حوزه‌های متعددی از جمله «روش‌های پرداخت متنوع»، «خرید اعتباری»، «اتصال به حساب بانکی»، «کارت به کارت»، «دریافت موجودی» و «پرداخت انواع قبض» تعریف شده و علاوه بر توسعه روزانه این خدمات، چشم انداز «اوانو»، تبدیل شدن به نخستین یونیکورن ایرانی در حوزه فینتک است.

لازم به ذکر است که شرکت «همراه کسب و کارهای هوشمند» در راستای ساخت تجربه‌های نوین و کاربردی در حوزه دیجیتال و خلق خدمات مبتنی بر تکنولوژی، راه‌اندازی شده و به تازگی «کری گیم» که در حوزه سرمایه گذاری و نشر گیم فعال است را معرفی و به بازار عرضه کرد.

از دیگر خدمات گروه همراه اول، برنامه «شاد» به عنوان بزرگترین پلتفرم آموزش مجازی در کشور است که از آن به عنوان «مدرسه‌ای به وسعت ایران» یاد می‌شود.

علاوه بر این خدمات، در زمینه حفظ و حراست از کودکان در فضای مجازی با مجموعه«خانواده دُرسا» و همچنین «زیست بوم انارستان» در جهت ایجاد محیطی امن و جذاب برای پرورش و آموزش کودکان و نوجوانان با به‌کارگیری فناوری‌های روز دنیا، راه‌اندازی و به مخاطبین ارائه می‌شود.

به طور کلی، شرکت همراه اول از سال ۱۳۹۰ حمایت خود را از زیست بوم نوآوری و فناوری را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و مرکز تحقیق و توسعه این مجموعه نیز از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده و با هدف ساخت تجربه‌ای منحصر به فرد از‌ زندگی دیجیتال و همراهی با کسب و کارهای نوآورانه، ارائه و توسعه خدمات گوناگون را در دستور کار خود قرار داده که در نمایشگاه‌هایی همچون اینوتکس اقدام به معرفی این محصولات می‌کند.

در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، گروه همراه اول به عنوان یکی از حامیان برگزاری نمایشگاه به ارائه دستاوردهای فناورانه خود در حوزه‌های مختلف از جمله متاورس و انیمیشن پرداخت.

حضور مجموعه‌هاب اصفهان و‌هاب شیراز به عنوان بازوهای شتابدهی حوزه نوآوری همراه اول از جمله برنامه‌های این شرکت در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ بود.

همچنین، حضور در رویدادهای جانبی نمایشگاه اینوتکس از جمله ایستگاه آینده، استیج و فروم حکمرانی از دیگر برنامه‌های همراه اول بود.

خروج از نسخه موبایل