کد خبر: 180302129332
اخبار شرکت هابانک و بیمه

حضور بیمه کوثر در نمایشگاه ها در راستای تحقق اهداف رضایت مشتریان و سودآوری است

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر با بیان ویژگی‌ها و دستاوردهای حضور در بزرگترین رویداد صنعت مالی کشور (فاینکس ۱۵)، تعامل میان صنعت بیمه با بانک و بورس و بیمه گذاران بزرگ را از مهم‌ترین مزیت‌های حضور در این نمایشگاه عنوان کرد و از رونمایی توافق نامه همکاری بزرگ کشوری با این شرکت در مدت زمان نمایشگاه خبر داد.

به گزارش عصر اقتصاد، ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حضور در نمایشگاه‌های تخصصی در سیاست‌های تبیین‌شده این شرکت است، گفت: طبیعتا در هر رشته‌‌ای که فروش بیشتری داریم به این معناست که هم مشتریان اعتماد بیشتری کرده‌‌اند و توانسته‌‌ایم آنان را جذب کنیم و هم تجربه و مهارت همکارانمان درباره آن رشته رشد بیشتری داشته است. بنابراین امکان نفوذ در بازار و جذب پرتفوی جدید در آن بازار برایمان مهیاتر است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌هایی که موضوع فعالیت سهامداران و بیمه‌‌گذاران بزرگ ماست، فرصت ویژه‌‌ای برای تعامل طرفین فراهم می‌‌کند. در چنین شرایطی، علاوه بر آشنایی با موقعیت‌‌های جدید سرمایه‌‌گذاری، می‌‌توانیم محصولات و خدمات نوین خود را در بخش بیمه‌‌گری معرفی کنیم تا هم مشتریان فعلی برای بهره‌‌مندی از این خدمات ترغیب شوند و هم سایر مشتریان بزرگ امکان مقایسه این خدمات و محصولات را با آنچه دیگران عرضه می‌‌کنند به‌دست آورند.

آقادادی افزود: در این نمایشگاه‌ها ما از نزدیک صدای مشتریان را می‌‌شنویم و پای نقدهای منصفانه آنان می‌‌نشینیم تا بتوانیم به خوبی پاسخگوی آنان باشیم. از سویی این حرف‌‌ها، نگاه مشتری و انتظارات او را به بهترین شکل به ما منعکس می‌‌کند و این بهترین راهنما برای بهبود خدمات و اصلاح اشکالات است که با خود تکریم مشتری و افزایش رضایت او را به دنبال دارد.

مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به اینکه در نمایشگاه صنعت مالی، مشتریان خرد حضور چشمگیری ندارند، یادآورشد: اینجا مجال مناسبی برای هم‌‌افزایی بین ارکان مختلف صنعت مالی کشور است. از جمله بخش‌های مختلف صنعت بیمه از نهاد ناظر تا شرکت‌های بیمه‌‌گر، شبکه فروش، ارزیابان خسارت و کارگزاران در این چند روز می‌‌توانند بیشتر با یکدیگر آشنا شوند و به هم‌‌افزایی درون‌‌بخشی کمک کنند.

صد البته، هر یک از حاضران با ارائه بهترین محصولات و آخرین دستاوردهایش به بازدیدکنندگان توانمندی‌‌های خود را معرفی و امکان جذب بازارهای جدید را فراهم می‌‌کند و در سطحی بالاتر نشان می‌‌دهد که صنعت بیمه چه پوشش‌‌ها و قابلیت‌‌های متنوع و جذابی دارد که مشتریان را در برابر ریسک‌‌های مختلف ایمن خواهد کرد.

وی در خصوص نحوه همکاری با دیگر شرکت‌های فعال در صنعت بیمه، افزود: ریسک‌های موجود را در این رویداد با همکاری یکدیگر شناسایی و به صورت اتکایی میان یکدیگر تقسیم می‌کنیم. بیمه‌گری و سرمایه‌گذاری از فعالیت‌های اصلی شرکت‌های بیمه است که در این رویدادها با توجه به حضور بانک‌ها و بورسی‌ها بحث توجه به سرمایه‌گذاری ها بیشتر مطرح می‌باشد.

آقادادی اضافه کرد: البته قرار است یک توافق نامه همکاری کشوری در این نمایشگاه انجام بگیرد وی با تاکید بر اینکه شاخص ارزیابی عملکرد شرکت بیمه کوثر تنها بر فروش استوار نگردیده است، گفت: افزایش رضایت مشتریان و سودآوری دو هدف کلان تبیین‌شده برای بیمه کوثر است. شرکتی که رضایت مشتریان را به عنوان پشتوانه داشته باشد می‌تواند سودآوری را هم کسب کند.

کاهش مدت زمان دریافت خسارت و افزایش سرعت ارائه خدمات سبب افزایش رضایت مشتریان در شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات می‌شود که این موضوع خود سودآوری را هم به دنبال خواهد داشت. ارائه خدمات غیرحضوری در این شرکت با رونمایی از برنامه‌ کاربردی کوثر من در راستای افزایش سرعت و کاهش مدت زمان دریافت خسارت انجام گردید.

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر تصریح کرد: حتی پرداخت خسارت‌های خرد را در جهت پرداخت سریع و کاهش مدت زمان به مراکز استان‌ها تفویض اختیار کرده‌ایم. آقادادی درباره طرح‌های مختلف در حوزه بیمه‌گری از بهینه‌سازی محصولات و پوشش‌های جدید و ارایه برنامه بیمه تکافل این شرکت هم در هفته گذشته در پژوهشکده عنوان نمود که به زودی این امر هم محقق خواهد شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا