کد خبر: 090801106549
اخبار شرکت ها

حضور قدرتمند گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه قطعات تهران

گروه خودروسازی سایپا در هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران که از ۹ الی ۱۲ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود حضور قدرتمندی خواهد داشت.

به گزارش سایپانیوز، در هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو که در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود گروه خودرو سازی سایپا با ۶۹ شرکت زیر مجموعه و همکار حضور فعال دارد و توانمندی های این گروه در حوزه تولید قطعات خودرو را به نمایش خواهد گذاشت.

بر اساس این گزارش ۱۸ شرکت قطعه ساز زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا ، ۲۰ شرکت زیر مجموعه و همکار شرکت مگاموتور و ۳۱ شرکت زیرمجموعه و همکار شرکت سازه گستر در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

جوادمرادی مدیرعامل شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو به عنوان برگزار کننده هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از اختصاص بیش از ۷۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی جهت نمایشگاه قطعات و لوازم خودرو خبر داد که برای اولین بار در این متراژ و مساحت جهت نمایشگاه قطعات برگزار می شود و به نوعی تمام فضای نمایشگاه بین المللی در این حوزه فعال شده است.

به گفته مرادی و با توجه به نام گذاری امسال به نام “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین”، در هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات ، لوازم و مجموعه های خودرو تهران حضور شرکت های دانش بنیان چشمگیر است به نحوی که ۴۵ شرکت دانش بنیان بزرگ و فعال در این نمایشگاه حضور دارند.

همچنین ۶۰۰ شرکت داخلی و ۵۵ شرکت خارجی از ۱۱ کشور هلند، ایتالیا، آلمان، ترکیه، هند، چین، امارات، کره جنوبی، تایوان، ژاپن و اندونزی حاضر هستند.

هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو از ۹ الی ۱۲ آبان ماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد که گروه خودروسازی سایپا در سالن های ۱۰ و ۱۱ و شرکت های سازه گستر در سالن های ۸ و ۹ از ساعت ۸ تا ۱۵ پذیرای بازدید کنندگان و علاقه مندان در این نمایشگاه خواهند بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا