کد خبر: 110503170636
اخبار شرکت هاانرژیتولید و بازرگانیصنعت و معدن

حضور مدیران عامل شرکت پتروشیمی خوزستان و اروند در شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و چهاردهمین نمایشگاه رنگ و رزین مشهد

مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی‌ خوزستان و اروند با حضور در شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و چهاردهمین نمایشگاه رنگ و رزین مشهد، از غرفه های حاضر در این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی خوزستان، در دومین روز شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت پلاستیک و رنگ و رزین مشهد، مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی‌ خوزستان و اروند با حضور در نمایشگاه، از غرفه‌های حاضر و با صنعتگران عرصه پلاستیک، رنگ و رزین و شرکت‌های پایین دستی بازدید کردند.

این بازدید که با هدف بررسی آخرین دستاوردها و فناوری‌های به کار رفته در صنعت پلاستیک و رنگ و رزین انجام شد، فرصتی برای تبادل نظر و حمایت شرکت‌های تابعه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از شرکت‌های پایین دستی بود.

در این بازدید، صالح احمدی به همراه تیم‌های فنی و مهندسی خود، ضمن گفتگو با نمایندگان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، به بررسی تکنولوژی‌های نوین، ماشین‌آلات پیشرفته و روندهای نوظهور در صنعت پلاستیک و رنگ و رزین پرداختند.

وی همچنین با حضور در غرفه های این نمایشگاه ضمن تاکید و تعامل هرچه بیشتر با صنعتگران حوزه پلاستیک، رنگ و رزین گفت: از برپایی چنین رویدادهایی بمنظور استفاده هرچه بیشتر از دانش و توان فنی و مهندسی داخلی استقبال می نماید.

گفتنی است شرکت پتروشیمی خوزستان در سالن فردوسی غرفه هلدینگ خلیج فارس A6 از ۹ لغایت ۱۲ مرداده ماه مستقر خواهند بود.

گزارش تصویری:

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا