کد خبر: 160901111915
اخبار شرکت هابانک و بیمه

حضور مدیرعامل بیمه میهن در شعبه اصفهان

مدیرعامل بیمه میهن و هیأت همراه پس از بازدید از شعب قم و کاشان، عصر دیروز(سه شنبه) در شعبه اصفهان حضور یافتند و با کارکنان و نمایندگان حاضر در این شعبه نیز دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمه میهن؛ در جریان این دیدار، سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل ضمن بررسی وضعیت شعبه وعملکرد آن، نقش سرمایه انسانی در پیش رفت و تعالی یک مجموعه را مهم ارزیابی کرد و از تلاش های بی وقفه کارکنان و نمایندگان به منظور تحقق اهداف راهبردی و برنامه های تکلیفی صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل در گفت و گوی صمیمی با کارکنان و نمایندگان اعلام کرد که بازدیدهایش از شعب با هدف آشنایی بیشتر با همکاران و شبکه فروش و شنیدن مشکلات و مسائل آنان و ارائه راهکارهای لازم برای بهبود امور و برون رفت از این مسائل است.

شیخ الاسلامی اظهار داشت موفقیت یک مجموعه در گرو شناخت عوامل مؤثر و موانع موجود در مسیر موفقیت آن است و به چگونگی بکارگیری نیروی انسانی بستگی دارد چرا که منابع انسانی هوشمند تضمین کننده بقاء و رمز موفقیت یک سیستم است و در همین ارتباط بر لزوم همفکری و هم افزایی در جهت پیشبرد اهداف و اعتلای بیمه میهن تأکید کرد.

وی افزود بیمه میهن در شرایط فعلی باید برای بهبود وضعیت خود گام های بلندی در راستای افزایش کارایی و بهره وری در تمامی شاخص ها و حوزه ها بردارد و زمینه رشد و تعالی خود و رضایتمندی بیش از پیش ذینفعان را فراهم سازد.

در ابتدای این مراسم؛ احسان جعفرزاده سرپرست شعبه اصفهان ضمن خوشامدگویی، بازدید مدیرعامل و هیات همراه از این شعبه را مایه دلگرمی و افزایش انگیزه کاری عنوان کرد و در همین فرصت مسائل و موارد مرتبط با شعبه و نمایندگان متبوع را مطرح ساخت که راهکارهای لازم برای بهبود وضعیت و حل برخی موارد مطروحه ارائه گردید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا