کد خبر: 280802143746
اخبار شرکت هافناوری اطلاعات و ارتباطات

حضور و مشارکت همراه اول در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

همراه اول با سبد کاملی از محصولات حوزه مالی و بانکی به همایش و نمایشگاه تخصصی بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت می‌رود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت که از فردا دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ به مدت دو روز در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار می شود، به عنوان حامی حضور و مشارکت دارد.

همراه اول به عنوان پرچمدار حوزه تحول دیجیتال، سرویس های سازمانی خود نظیر «محصولات و خدمات سازمانی»، «اپراتور خدمات بانکی»، «کیف پول فراگیر اوانو»، «اعتبار همراه» و «راهکارهای جامع امضای دیجیتال» را در قالب غرفه ای مستقل به فضای نمایشگاه تخصصی خدمات حوزه بانکداری الکترونیک و صنعت پرداخت می آورد.

در جریان برگزاری این همایش، سخنرانی های مقامات و صاحب نظران، میزگردهای تخصصی، ارائه مقالات علمی، کارگاه های آموزشی، معرفی نوآوری های برتر در قالب جشنواره دکتر نوربخش و نمایشگاه محصولات تخصصی در صنعت پرداخت نیز برنامه ریزی شده است و همراه اول در قالب دو کارگاه تخصصی حضور خواهد داشت.

کارگاه های تخصصی «طراحی، پیاده سازی و استقرار سامانه سفته و برات الکترونیکی» و «سرویس اعتبار» روز سه شنبه به صورت پیوسته از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در سالن شیخ بهایی مرکز همایش های بین المللی صداوسیما، توسط همراه اول برگزار می شود.

همراه اول از مدیران و فعالان حوزه پولی و بانکی حاضر در این رویداد، برای بازدید از غرفه خود که به معرفی توانمندی های نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در حوزه بانکداری الکترونیک می پردازد، دعوت کرده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا