کد خبر: 23050042207
اخبار شرکت ها

حضور پررنگ بیمه تجارت‌نو در کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال؛ هدف؛ نقشه راه و سند بالادستی است

کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال، از جمله کنفرانس هایی است که با محوریت دانشگاه تهران برگزار شده و طی آن خبرگان دانشگاهی و حرفه ای تحول دیجیتال گردهم می آیند تا تجارب خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند.

در اختتامیه این رویداد نیز از برگزیدگان پنجمین ارزیابی ملی تحول دیجیتال تقدیر به عمل خواهد آمد.

رویداد ارزیابی ملی تحول دیجیتال، مهمترین رویداد حرفه ای تحول دیجیتال در کشور است که با هدف ممیزی، ارائه بازخورد و درنهایت معرفی سازمان های پیشرو در تحول دیجیتال طراحی شده است.

یکی از اهداف عمده این ارزیابی، ایجاد زمینه ای مناسب برای تبادل تجارب موفق بین سازمان ها، رهبران و متخصصین این سازمان ها است.

امسال صنعت بیمه حضور پررنگی در این کنفرانس داشته و توانسته فصل جدیدی را آغاز کند. از جمله شرکت هایی که با گام های بلندی در این کنفرانس شرکت کرده شرکت بیمه تجارت‌نو است.

بیمه تجارت‌نو به دلیل داشتن مدیرانی با ذهن دیجیتالی محور حضور پررنگی را در این دوره داشته است.

حضور پر انرژی برای ترسیم آینده

در خصوص حضور شرکت بیمه تجارت‌نو در این کنفرانس، محمدرضا مباشرفر، سرپرست مدیریت کسب و کارهای نوین شرکت بیمه تجارت‌نو گفت: هدف از مشارکت در پنجمین کنفرانس بین المللی و ارزیابی ملی تحول دیجیتال، شناخت توانایی های شرکت و ارزیابی همه جنبه های شرکت بود.

فاکتورهای مختلفی در این حوزه وجود داشت. بر همین اساس شاخص های موجود را بر اساس توانایی های شرکت بررسی کردیم.

وضعیت موجود را به ارزیابان ارائه کردیم تا بدانیم که وضعیت شرکت در صنعت چگونه است.

از خروجی این جشنواره یک نقشه راه تهیه خواهد شد که در حقیقت سند بالادستی ما است. در گذشته اقداماتی انجام شده اما این بار به مرحله ارزیابی رسید.

در هفته دوم شهریور امسال این ارزیابی ها توسط کمیته ارزیابی پاسخی ارائه خواهد شد. این جا شروع کار شرکت برای سال آینده است که به ما اجازه می دهد تا نقاط ضعف و قوت را بشناسیم.

مباشرفر در ادامه عنوان کرد: کنفرانس بین المللی و ارزیابی ملی تحول دیجیتال هر ساله توسط دانشگاه تهران برگزار می شود که این بار با تدبیر مدیران شرکت در این کنفرانس مشارکت داشتیم.

بیمه تجارت‌نو در این حوزه کارهای زیادی انجام داد تا بتواند امتیاز مناسبی از این ارزیابی کسب کرده و نقشه راه خود را ترسیم کند. هدف نهایی تهیه سند بالادستی برای پیشرفت شرکت بیمه تجارت‌نو است

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا