کد خبر: 05050039405
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

حفظ بیمه‌گزاران؛ عامل رشد فروش بیمه‌ تجارت‌نو

مدیر شعبه بیمه تجارت‌نو در استان فارس، افزایش فروش شعبه متبوع خود در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰نسبت به مدت مشابه سال گذشته را ۱۵۰درصد عنوان کرد و وجود نیروهای توانمند و حفظ رضایت بیمه‌گزاران قدیمی از جمله دلایل این رشد دانست.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو، محمدمهدی سیمی بیان کرد: شعبه شرکت بیمه تجارت‌نو در استان فارس در سال ۹۹نسبت به ۹۸رشدی ۱۶۵درصدی در فروش را تجربه کرد که حفظ این میزان رشد در سال‌های پنجم و ششم فعالیت وضع خوبی را برای این شرکت به همراه خواهد داشت.

او با بیان اینکه در تلاش برای محقق کردن بودجه تعیین‌شده هستند، گفت: امیدواریم که تا پایان سال ۱۴۰۰رشد بالای صد درصدی نسبت به سال گذشته را محقق کنیم.

مدیر شعبه بیمه تجارت‌نو در استان فارس، پیاده‌سازی سیاست‌های کلان شرکت از سوی مدیران ارشد شرکت متبوع خود را از جمله عوامل تاثیرگذار برمیزان فروش شعبه خود عنوان کرد و افزود: در۲سال اخیر شاهد اخبار مثبت از ایفای به موقع تعهدات در پرداخت خسارت‌ها، رشد چشمگیر پرتفوی شرکت، رشد سوددهی و اخذ مجوز قبولی اتکایی در ۵سالگی شرکت بودیم که تمام این موارد با تاثیر مثبت بر برند شرکت بیمه‌تجارت‌نو کار در شعب را راحت‌تر کرده است.

او بهره‌مندی از سهامداران بزرگ و خوشنام را یکی دیگر از عوامل رشد و توسعه شرکت بیمه تجارت‌نو عنوان کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا