کد خبر: 250701104918
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

حق‌بیمه تولیدی هفت ماهه بیمه دانا به حدود ۱۴ هزار میلیارد تومان رسید

مدیرعامل بیمه دانا با اعلام این خبر که حق‌بیمه تولیدی شرکت، طی هفت ماهه ابتدایی سال‌جاری در آستانه ۱۴ هزار میلیارد تومان قرار گرفته است، تلاش‌ها و زحمات کارکنان را در این امر مهم، قابل تقدیر دانست.

 به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان شعبه بیمه دانا در شهر ایلام ضمن تأکید بر اهمیت تعادل در ورودی‌ها و خروجی‌ها و بهینه‌سازی مصارف و منابع در هر سازمان و نهاد مالی، به ارائه تحلیلی مختصر از وضعیت کلی شرکت بیمه دانا پرداخت.

وی در این نشست، به تدوین و ابلاغ برنامه‌ها و سیاست‌های شرکت در قالب راهبرد پنج‌گانه اشاره کرد و با تأکید بر لزوم رفع موانع و چالش‌های پیش‌روی سیاستگذاری‌ها و اجرای سیاست‌های شرکت، موضوع حاکمیت شرکتی، بهسازی و توانمندسازی سرمایه انسانی، چابک‌سازی سازمانی، توسعه بازار مبتنی بر مدیریت ‌ریسک، هوشمندسازی فعالیت‌ها، انضباط‌بخشی مالی و تقویت حوزه سرمایه‌گذاری را از مهم‌ترین راهبردها و نقشه راه بیمه‌دانا برای دستیابی به اهداف خود دانست.

مدیرعامل بیمه دانا با اعلام این خبر که شرکت در آستانه پرتفوی ۱۴ هزار میلیارد تومانی قرار گرفته است، تلاش‌ها و زحمات کارکنان را در این اتفاق مهم قابل تقدیر دانست.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا