کد خبر: 22030031559
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

حمایت بانک صادرات از تولید تجهیزات دیالیز

نایب رئیس هیات مدیره بانک صادرات در بازدید از مجموعه کنسرسیوم دیالیز در استان البرز برای حمایت از تولید تجهیزات دیالیز در این مجموعه و کمک به رفع دغدغه بیماران کلیوی در کشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات، امیر یوسفیان در جریان این بازدید که با حضور مدیران ارشد بانک و مدیریت شعب بانک صادرات استان البرز انجام شد، اظهار کرد: زحمات مجموعه کنسرسیوم دیالیز قابل تقدیر است و باعث شده در دوره تحریم دغدغه واردات دستگاه و تجهیزات دیالیز و درمان بیماران کلیوی کاهش پیدا کند.

این تلاش‌ها در راستای نیاز کشور است و بانک صادرات هم فعالیت در این زمینه‌ را از اولویت‌های خود می‌داند و در کنار این مجموعه برای رفع موانع و مشکلات آن تلاش خواهد کرد.

او ادامه داد: فعالیت‌های کنسرسیوم دیالیز هم فعالیت اقتصادی است و هم خدمت و این فضا در بانک هم ملموس است.

بانک صادرات در کنار رفع مشکلات مالی مردم، پرداخت تسهیلات به کادر درمان یا پرداخت حقوق و مزایای کارگران مجموعه‌های تولیدی در قالب تسهیلات طرح همیان را نیز با جدیت دنبال می‌کند.

طرح‌هایی ارائه شده که با استفاده از آنها تسهیلات با نرخ صفر درصد یا تسهیلات بدون واریز قسط پرداخت می‌شود و در همه این مدل‌ها بانک به دنبال سود زیاد نیست بلکه به دنبال منفعت بیشتر برای اقتصاد و تولیدکننده است.

در ادامه مذاکرات مقرر شد مدیران کنسرسیوم دیالیز درخواست‌های خود را به بانک ارائه دهند و نیازهای این مشتری با بررسی یک تیم کارشناسی در کوتاه‌ترین زمان در قالب یک بسته اعتباری ویژه برای تامین مبلغ ١١٠٠میلیارد ریال اعتبار به شرکت ارائه شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا