کد خبر: 11100063351
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

حمایت بانک کارآفرین از مدرسه کودکان کار و بازمانده از تحصیل

بانک کارآفرین در راستای ایفای تعهدات مسئولیت اجتماعی بانک، اقدام به بازسازی و تجهیز سیستم گرمایشی مجتمع آموزشی آل احمد (مدرسه کودکان کار و بازمانده از تحصیل) کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک کارآفرین، مجتمع آموزشی آل احمد از جمله مدارس آموزشی کودکان کار است که با آموزش بیش از۴۰۰کودک کار و بازمانده از تحصیل به کمک سیستم آموزشی کشور آمده است.

بنا به گفته سمانه سنگسری، مدیر و موسس این مجتمع آموزشی، این مدرسه با قدمت بیش از پانزده سال از حدود دوازده سال پیش رسما به عنوان مجتمع آموزرشی کودکان کار و بازمانده از تحصیل مجوزهای لازم را اخذ کرده است و به آموزش کودکان و خصوصا کودکان اتباع اقدام می‌کند.

به گفته او، اکنون ۴۰۰دانش آموز دختر و پسر در دو شیفت صبح و ظهر در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

دانش‌آموزان این مجتمع که اغلب از کودکان کار افاغنه و ایرانی هستند بعد از تحصیل در این مجتمع کارنامه قانونی مورد تائید امور بین‌الملل آموزش و پرورش را دریافت می‌کنند و بعد از اخذ این گواهی امکان ادامه تحصیل در تمام مدارس ایران را دارند.

بر اساس این گزارش، همزمان با تکمیل بازسازی و تجهیز این مجتمع، در بازدید مدیران بانک کارآفرین از این مجتمع، علاوه بر کمک‌های انجام‌شده برای نوسازی مدرسه لوازم‌التحریر و وسایل کمک آموزشی، کتاب به دانش‌آموزان اهدا شد.

مجتمع آموزشی آل احمد ( مدرسه کودکان کار و بازمانده از تحصیل )در منطقه شوش تهران قرار داردکه مجوزهای لازم برای آموزش از اداره بین‌الملل آموزش و پرورش فعالیت می‌کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا