کد خبر: 060503167597
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیصنعت و معدندر بازدید اعضای شورای تأمین شهرستان لنجان از فولاد سبا مطرح شد؛

حمایت حداکثری از صنایع موجود در منطقه، به‌ویژه از مجتمع فولاد سبا

فرماندار شهرستان لنجان که به همراه اعضای شورای تأمین این شهرستان از مجتمع فولاد سبا بازدید می‌کرد گفت: امروز توفیقی حاصل شد تا از این کارخانه تولیدی و صنعتی بازدید کنیم.

علیرضا حسینی با بیان اینکه مجتمع فولاد سبا یکی از کارخانه‌های بزرگ و معظم شهرستان لنجان است گفت: ازآنجاکه در شورای تأمین شهرستان حمایت حداکثری از صنایع موجود در منطقه و به‌ویژه فولاد سبا در دستور کار قرار گرفته است، بر آن شدیم که ضمن بازدید از این کارخانه راهکارهای حمایت حداکثری از این خط تولید را مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار دهیم.

وی با اشاره به اهمیت صنعت در رونق اقتصادی، صنعتی و اشتغال‌زایی منطقه تصریح کرد: چنین بازدیدهایی می‌تواند در همکاری و حل مشکلات صنعت نقش مؤثری داشته باشد. چنانچه مدیریت و کارکنان چنین کارخانه‌هایی ازجمله فولاد سبا در فرایند تولید خود با موانع و مشکلاتی مواجه باشند در جریان این بازدیدها و تعاملات می‌توان به مدد آن‌ها آمد و راه‌های ادامه فعالیت آن‌ها را هموار کرد.

فرماندار لنجان با اشاره به هم‌جواری کارخانه فولاد سبا با شهرهای موجود در منطقه تصریح کرد: بهبود فرایندهای زیست‌محیطی و رعایت دستورالعمل‌های این حوزه یکی از مهم‌ترین ملزومات موردنظر برای کارخانه‌هایی است که در هم‌جواری شهرها قرار گرفته‌اند. خوشبختانه در بازدید امروز مشاهده کردیم که با پیگیری‌های خوب مدیریت این مجتمع از لحاظ زیست‌محیطی فولاد سبا در شرایط بسیار مطلوبی به سر می‌برد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مجتمع فولاد سبا برای هرچه بهتر شدن فرایندهای زیست‌محیطی موردنیاز در فرایند تولید تصریح کرد: طبق گزارشی که امروز از سوی مدیریت این مجموعه مطرح شد، خوشبختانه برنامه‌های بسیار خوبی برای هرچه بهتر شدن فعالیت‌های زیست‌محیطی این شرکت تعریف شده و به نظر می‌رسد با انجام آن‌ها چرخه زیست‌محیطی در مجتمع فولاد سبا کامل خواهد شد.

حسینی گفت: با توجه به آمار موجود متأسفانه نرخ بیکاری شهرستان لنجان با سایر شهرستان‌ها متفاوت است و باید به آن توجه بیشتری داشته باشیم. در این میان یکی از مجموعه‌هایی که می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری نقش بسزایی داشته باشد مجتمع فولاد سباست. امیدواریم با اجرای طرح‌های توسعه در این شرکت افراد بیشتری به‌طور مستقیم و غیرمستقیم مشغول کار شوند.

وی در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد: بدون شک مسئولین شهرستان و اعضای شورای تأمین برای بهتر شدن روند فعالیت‌ها در مجتمع فولاد سبا با نگاه مثبت و آمادگی هرچه بیشتر مساعدت خواهند کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا