کد خبر: 190601100572
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

حمایت های بانک ملی ایران زمینه تحقق افزایش تولید را فراهم کرد

سعید منزوی زاده با اشاره به ارائه انواع خدمات بانک ملی ایران در این شرکت، گفت: حمایت ها و کمک های گسترده بانک‌ها به ویژه بانک ملی ایران به این شرکت موجب شده شاهد افزایش ظرفیت تولید باشیم.

مدیر عامل شرکت تولیدی و صنعتی رسول اصفهان (قالی سلیمان) در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با اشاره به این که بانک ها با ارائه خدمات مالی به بنگاه های اقتصادی و واحد های تولیدی در سراسر کشور می توانند در زمینه حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان که منجر به توسعه کشور خواهند شد نقش آفرینی کنند، اظهارداشت: حضور و همراهی بانک ملی ایران در تحقق اهداف این مجموعه صنعتی زمینه ساز افزایش ظرفیت تولید در شرایط اوج تحریم های ظالمانه و تنگناهای اقتصادی شد.

وی در ادامه افزود: فعالیت قالی سلیمان با چهار دهه سابقه درخشان همراه است. در ابتدا با ریسندگی نخ اکریلیک شروع کردیم و پس از آن به سمت بافندگی فرش با برند قالی سلیمان رفتیم. سپس قسمت سالن بی سی اف یا ذوب ریسى را اضافه کردیم که انواع نخ پلی پروپیلن، پلی استر و پلی آمید را تولید می کند.

طی سال های اخیر نیز با همکاری و حمایت های بانک ملی ایران با توسعه و تکمیل خطوط تولید جدید، مجموعه کاملی از فعالیت های نخ و فرش را ایجاد کردیم که امروز این واحد تولیدی به یکی از مجموعه های کم نظیر در خاورمیانه و غرب آسیا تبدیل شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا