کد خبر: 130402131866
روزنامهعصر انقراض (طنز)مجلس

حواس نمایندگان را پرت نکنید

راضیه حسینی

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس: «واریزی نمایندگان بیشتر از صد میلیون تومان است.»

اگر بابت هر بار اصلاح قانون ساعات کاری، فقط پنج میلیون تومان به حساب نمایندگان محترم مجلس واریز شود، صد میلیون کاملاً معقول به نظر می‌رسد. نباید انتظار داشته باشیم نمایندگان، با این همه مشغله و فکر، حقوقی مثل کارگران معدن بگیرند. کارگرانی که کاری جز رفتن داخل معدن، شکافتن دل زمین و بیرون آمدن از آن ندارند، ولی نمایندگان صبح تا شب مشغول وضع قوانین حیاتی و مهم مملکت هستند.

به عنوان مثال همین قانون که به موجب آن ساعت‌ کشور هیچ تغییر نکرد. مطمئنیم انرژی بسیار زیادی از نمایندگان گرفت و آنها را به شدت خسته کرد. ولی آنها از پا ننشستند و با قدرت به جلو رفتند. کارمندان  را با تغییر ساعت هر هفته و هر ماه شگفت زده کردند، طوری که روز و شب‌شان را فراموش کردند. آن‌قدر ساعت تغییر کرد که مورد داشتیم کارمندی برای خواب سر کار رفته بود و برای کار به خانه.

مطالب پیشنهادی

این همه تلاش و کوشش مگر می‌شود بدون حقوق و مزایا باشد؟ یک طوری می‌گویندصد میلیون، انگار صد میلیون دلار است. اصلاً نمایندگان مظلوم همیشه مورد توجه بی‌دلیل قرار می‌گیرند.

آن از خودروی شاسی بلند که همه طوری درباره‌اش حرف زدند انگار لکسوس است، نه یک خودروی مفت چینی. این هم از حقوق، که باز طوری می‌گویند انگار دلار ویورست، نه تومان خودمان که مفت هم نمی‌ارزد.

احتمالاً همه‌ی این هجمه‌ها کار دشمنان است. می‌خواهند مجلس سخت‌کوش را در دید مردم بد جلوه بدهند و طوری عنوان کنند انگار فقط پی مال و ملک دنیا هستند. در صورتی که اصلا ًاین‌طور نیست و همگی فقط به جمع‌آوری توشه‌ی آخرت مشغولند. این را می‌توان به راحتی از پوشش برخی نمایندگان متوجه شد.

کفش، ساعت و موبایل‌های بسیار ساده و فیک که همگی از بازار دست دوم فروشی گرفته شده است، نشان از سادگی بی حد و مرز برخی از نمایندگان عزیزمان دارد.

لطفاً حواس نمایندگان را پرت نکنید و بگذارید به جمع‌آوری توشه‌شان بپردازند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا