کد خبر: 230303162700
اخبار شرکت هااقتصادبه همت موسسه توانمندسازی اقتصادی بنیاد علوی صورت گرفت؛

حیات، سامانه جامع حمایت از تولید رونمایی شد/ کاهش فرآیند اعطای وام اشتغال

حیات به عنوان جامع‌ترین سامانه شناسایی و اهلیت سنجی اشتغال کشور با عنوان سامانه هوشمند حمایت یکپارچه اشتغال و تولید رونمایی شد.

 به گزارش عصر اقتصاد، در سال جهش تولید با مشارکت مردم، مرحله نخست سامانه هوشمند حمایت یکپارچه اشتغال و تولید مردمی (حیات) صبح امروز با حضور محمود عسکری آزاد- مدیرعامل بنیاد علوی، محسن مردعلی- قائم مقام بنیاد علوی و مسعود پناهی- مدیرعامل موسسه توانمندسازی اقتصادی علوی رونمایی شد.

این سامانه بزرگ‌ترین سامانه هوشمند در زمینه هوشمندسازی اشتغال در سطح کشور محسوب می‌شود که شبکه تسهیلگران و مجریان طرح حیات را به صورت یکپارچه مدیریت می‌کند و این در حالی است که چنین سامانه‌ای برای اولین بار در کشور پیاده‌سازی شده است.

 پایدارسازی و اهلیت‌سنجی همچنین تجمیع بانک اطلاعاتی مربوط به کمیته‌های اشتغال و تسهیلگران و مجریان این طرح در سراسر کشور به صورت برخط از جمله امکانات این سامانه به حساب می‌آید.

 پس از رونمایی از این سامانه، تمامی اطلاعات مربوط به اتفاقات و تصمیم‌گیری‌های کمیته‌های اشتغال و فرآیند توانمدسازی اقتصادی در سطح استان، شهرستان یا حتی روستاها در لحظه قابل رهگیری است که سرعت اعطای تسهیلات، تولید و به سرانجام رسیدن پروژه‌ها در سطح کشور افزایش قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

 براساس این گزارش، مرکز فناوری اطلاعات و هوشمندسازی بنیاد علوی عهده‌دار پیاده‌سازی و تهیه زیرساخت این سامانه است که دستیابی به مرحله نخست این سامانه هوشمند با همکاری موسسه توانمندسازی اقتصادی علوی صورت گرفته است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا