کد خبر: 17129918268
بورس

خبری برای جاماندگان سهام عدالت / ثبت نام سهام عدالت کی است؟

رئیس فراکسیون سهام عدالت در مجلس درباره تخصیص سهام عدالت به جاماندگان می‌گوید: به کسانی که سهام عدالت ندارند ظلم شده ولی دولت می‌گوید که بودجه ندارد و فعلا اراده‌ای برای اجرای تخصیص سهام عدالت به جاماندگان وجود ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، جاماندگان سهام عدالت چند سالی می‌شود که به دنبال راهی برای دریافت این سهام هستند و از اردیبهشت امسال با آزادسازی این سهام و مشخص شدن ارزش آن افراد بیشتری متقاضی دریافت این سهام شدند.

مسئولان نیز بارها وعده تخصیص سهام عدالت به جاماندگان را داده‌اند اما عملی نشده است، در جریان بررسی لایحه بودجه نیز موضوع سهامدار شدن هفت میلیون نفر مطرح شد.

در حال حاضر سوال بسیاری از مردم این است که وعده تخصیص سهام عدالت به جاماندگان چه شد؟

رئیس فراکسیون سهام عدالت در مجلس در پاسخ به این سوال به تجارت‌نیوز می‌گوید: به کسانی که سهام عدالت ندارند ظلم شده ولی دولت می‌گوید که بودجه ندارد و فعلا اراده‌ای برای اجرای تخصیص سهام عدالت به جاماندگان وجود ندارد.

به گفته سعادتی قرار است در فراکسیون در خصوص ضرر سهام عدالت در بورس، مجامع استانی، سهام فوت شدگان و جاماندگان تصمیم‌گیری شود.

براساس اظهارات او موضوع تخصیص سهام عدالت در روزهای باقی مانده سال منتفی است و در خصوص سال آینده نیز هنوز تصمیم‌گیری نشده است. به نظر می‌رسد یکی از مطالبات اساسی در حوزه سهام عدالت خواسته جاماندگان است.

گله‌های برخی از مخاطبان را در ادامه می‌خوانید:

«ما اصلا ثبت نام نکردیم چکارکنیم تورو خدا من دوتا بچه یتیم دارم مستاجرم سهم عدالت اصلا ندارم»

«ما جاماندگان سهام عدالت آیا ایرانی نیستیم. ک ثبت نشدیم. فکری به حال ما کنید»

«من یه کارگرم با دو تا بچه سهام عدلت ندارم چی تکلیفمون چیه ازهیچ جای هم درآمدی ندارم با یارانه ای که میگیرم خرجی خونمو میگذرونم درحد گرسنه نموندن»

«ما که سهام عدالت نداریم چیکار باید بکنیم»

«شوهر من کارگر ساختمانی است وسهام عدالت نداریم.نمیدونستیم باید ثبت نام میکردیم.این جه سهام عدالتی هست. این آخر بی عدالتیه. هر کس یه خونه و یه ماشین داشته باشه. ثروتمند حساب میشه. اون توی شهر کوچیک»

«جاماندگان سهام عدالت نیز از این سهام حق و حقوقی دارند که بایستی جامه عمل بپوشد.»

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا