کد خبر: 10030030245
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

خدمات ویژه بانک سامان برای فعالان صنایع سلولزی در دوره تحریم

بانک سامان اقدام به ارائه خدمات مشاوره تخصصی در خصوص بسته‌های بانکی و ارزی این بانک برای فعالان صنایع سلولزی می‌کند.

به گزارش سامان‌رسانه، بانک سامان با آگاهی از اهمیت صنایع سلولزی و بهداشتی در کشور، با اختصاص یک تیم بانکداری متخصص در این حوزه، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تخصصی در خصوص بسته‌های بانکی و ارزی برای فعالان صنعت سلولزی و بهداشتی در دوره تحریم کرده است.

بر این اساس، وارداتی بودن مواد اولیه این صنعت، فعالان این حوزه را در معرض ریسک نوسانات نرخ ارز و تأمین‌کننده قرار می‌دهد که سرمایه‌گذاری و تولید مواد اولیه مورد استفاده در صنایع سلولزی علاوه بر تأمین نیاز داخلی و صرفه‌جویی ارزی می‌تواند از ظرفیت بالقوه بازار منطقه به‌منظور صادرات مواد اولیه و محصول ساخته‌شده نیز حداکثر استفاده را کرد.

در این راستا بانک سامان از طریق تأمین سرمایه در گردش و تأمین مالی موردنیاز برای واردات مواد اولیه این صنعت همچون انواع تیشو، انواع خمیر فلاف پالپ، انواع پودر جاذب و سایر مواد اولیه مرتبط نسبت به ارائه خدمات مالی به فعالان این صنعت اقدام کرده و به‌علاوه این گروه از مشتریان از خدمات مشاوره تخصصی این بانک در زمینه راهکارهای موجود برای انجام دریافت و پرداخت‌های ارزی در دوره تحریم بهره می‌برند.

فعالان این صنعت در حوزه توسعه واحد‌های تولیدی و ماشین‌آلات خطوط تولید خود نیز می‌توانند از خدمت تأمین مالی طرح‌های ایجادی یا توسعه‌ای بانک سامان استفاده ‌کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا