کد خبر: 280902146574
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانی

خرید صندلی مدیریتی پاوید

یکی از قسمت‌های مهم در هر سازمان و اداره ای، اتاق مدیریت آن است. در این اتاق، تنها فضا و جو حاکم بر آن نیست که حائز اهمیت است؛ بلکه چیدمان و جلوه‌های بصری موجود در اتاق مانند صندلی مدیریتی نیز، می‌تواند در جذب مشتری نقش زیادی داشته باشد.

در چیدمان یک محیط، انتخاب مبلمان باید بر اساس عواملی همچون رنگ، نور، نوع دکوراسیون محیط کار و … باشد. در این میان صندلی‌ مدیریتی از مهم ترین عوامل و تجهیزات تشکیل دهنده اتاق مدیریت هر سازمان و اداره‌ای می‌باشد چرا که می‌تواند نشان دهنده تمایز جایگاه مدیر و مسئول اتاق با سایرین باشد، این مسئله در سر تا سر دنیا وجود داشته و از اصول اولیه چیدمان هر دفتر کاری می‌باشد.

اهمیت صندلی مدیریتی در محل کار

صندلی مدیریتی نقش کلیدی در بهبود بهره‌وری کاری ایفا می‌کند. با ارائه راحتی و پشتیبانی از بدن ، این صندلی افراد را تشویق به تمرکز بیشتر و انجام وظایف خود می‌کند. ارتفاع قابل تنظیم، پشتیبانی از کمر و کمک به حفظ حالت نشستن، از خصوصیت های اصلی صندلی مدیریتی است.

صندلی مدیریتی با داشتن ویژگی‌های مختلف می‌تواند از بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری کند و با استفاده از آن احتمال آسیب دیدگی هایی مثل گرفتگی عضلات، درد زانو و کمر درد و گردن درد کاهش پیدا می‌کند. پس بهتر است پیش از بروز این مشکلات به فکر تهیه صندلی اداری بپردازید. عده‌ای تصور می‌کنند که این موارد در صورت رعایت کردن نکات نشستن صحیح روی صندلی بروز نخواهد کرد. اما دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاده و پیش بینی کردن همیشه بهتر از درمان است.

به طور کلی مدیریتی باید دارای خصوصیات زیر باشد:

  • قابلیت تنظیم قسمت‌های مختلف
  • طراحی ارگونومیک و پشتیبانی از گودی کمر
  • ضد تعریق بودن روکش صندلی
  • پایه‌های چرخ دار روان و بی صدا

صندلی مدیریتی پاوید

مهمترین عنصر در انتخاب صندلی مدیریتی

صحت و ارگونومیک بودن طراحی صندلی مدیریتی از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی این صندلی باید با استانداردهای ارگونومی هماهنگ باشد. این امر نه تنها به بهبود راحتی کاربران کمک می‌کند بلکه به ترتیب بهتر فضای کار نیز کمک می‌کند.

در مبلمان اداری پاوید صندلی‌ها به صورت کاملا ارگنومیک ساخته می‌شود. اما این ارگونومیک بودن به چه معناست. در واقع این موضوع را باید به صورت فیزیکی آزمایش کنید. هنگامی‌ که روی صندلی می‌نشینید، باید حس کاملا راحتی داشته باشید. این کار به این دلیل است که در طراحی پشتی صندلی همواره سعی شده تا قسمت‌های مختلف بدن به خوبی دربر گرفته شود و با این کار از خستگی شما جلوگیری خواهد شد. یکی از ویژگی‌های طراحی ارگونومیک این است که گودی کمر را به خوبی پوشش می‌دهد و با این کار فشار زیادی در ستون فقرات شما خواهد برداشت.

از نظر طراحی ظاهری نیز بعضی از مدل ها هستند که به عنوان صندلی گیمینگ شناخته می شوند.این مدل ها نیز بیشتر جوان پسند بوده اما در پاوید نمونه هایی از این صندلی وجود دارد که می تواند به عنوان صندلی مدیریتی در شرکت ها و اداره ها نیز استفاده شود.صندلی مدیریت دارای مدل‌های بسیاری بوده که هر کدام طراحی منحصر به فرد و زیبایی دارد.

 اصولا این محصولات باید نشیمنگاه پهن‌تری نسبت به سایر صندلی اداری‌ها داشته باشد که پیش تر به آن اشاره کردیم و محصولات پاوید در این زمینه نیز از استاندارد‌های لازم برخوردار بوده و شامل محصولاتی است که می‌تواند تمام سلیقه‌ها را در بر بگیرد.

مواردی که هنگام خرید صندلی مدیریتی باید به آن دقت کنید:

همیشه هنگامی‌ که پای خرید صندلی مدیریتی وسط می‌آید دچار دوگانگی و تردید زیادی می‌شویم. برای جلوگیری از این اتفاق نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. صندلی مدیریتی باید قابلیت تنظیم داشته باشد. شما باید بتوانید صندلی را از نظر زاویه پشتی، دسته‌ها و ارتفاع به سادگی تنظیم کنید.
  2. صندلی که می‌خواهید خریداری کنید باید دقت داشته باشید که از متریال مقاومی‌ ساخته شده و طول عمر بالایی داشته باشد.
  3. طراحی محصول اهمیت زیادی دارد چراکه می‌تواند در دکوراسیون محل کار تأثیر بسزایی داشته باشد.
  4. راحتی صندلی به صورت مستقیم روی راندمان کاری کارکنان تإثیر زیادی دارد پس این مورد را در نظر داشته باشید.
  5. ممکن است کارکنان شما نیاز به تحرک و حرکت به اطراف داشته باشند. پس باید دقت کنید که چرخ‌های صندلی کاملا روان و بی صدا باشند.

به صورت کلی به هر صندلی با عنوان مدیریتی اعتماد نکنید مگر اینکه شخصا آنها را چک کنید و یا از فروشنده معتبر خرید داشته باشید.

صندلی مدیریتی پاوید

از کجا صندلی مدیریتی بخریم؟

مبلمان اداری پاوید به عنوان یکی از معتبرترین تولید کننده ها در زمینه صندلی اداری در بازار شناخته می‌شود. این فروشگاه با ۲۰ سال سابقه در تولید انواع مبلمان اداری و صندلی اداری با کیفیت و طراحی‌های شیک و مدرن است و برای تمام محصولات خود ۲ سال گارانتی در نظر گرفته است.

چرا باید به مبلمان اداری پاوید مراجعه کنید؟

در شرکت پاوید ما همراه سعی داشتیم که کیفیت را فدای قیمت نکنیم.صندلی های اداری ساخت پاوید از بهترین متریال در ساخت خود بهره می برند.برای مثال در صندلی های اداری از چرم پارس،کلاف چوبی ۹لایه و فوم سرد استفاده شده است.این خصوصیات باعث شده تا طول عمر صندلی تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

همچنین قیمتی که پاوید روی محصولات خود دارد،نسبت به بازار تا حد زیادی پایین تر بوده و به همین دلیل هر کسی با هر بودجه‌‍‌ای می تواند یک صندلی مدیریتی خوب و با کیفیت خریداری کند.به علاوه داشتن ۲ سال گارانتی برای محصولات می تواند خیال خریداران را راحت کرده و تجربه خرید مطمئنی را به دنبال خواهد داشت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا