کد خبر: 23010021963
جهاندولت

خطیب‌زاده: سانتریفیوژهای از مدار خارج شده در نطنز IR۱ بوده‌اند/ پاسخ ایران، انتقام از رژیم صهیونیستی است

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه پاسخ ایران به حادثه نطنز انتقام از رژیم صهیونیستی در زمان خود خواهد بود، گفت: صهیونیست‌ها می‌خواهند از مردم ایران انتقام بگیرند.

به گزارش مهر، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه صبح امروز (دوشنبه) که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در پاسخ به سوالی در خصوص سفر وزیر خارجه روسیه به تهران گفت: در سفر سرگئی لاوروف به تهران علاوه بر دیدارهای متعدد با مقامات کشورمان، تفاهمنامه همکاری‌های جامع بین ایران و روسیه که ۱۰ ساله بود و فروردین امسال منقضی شده بود، تمدید خواهد شد.

خطیب‌زاده در پاسخ به سوالی درباره حادثه نطنز گفت: اتفاق ناگواری که در نطنز افتاد و بارها هم رژیم صهیونیستی از قبل می‌گفت و این روزها هم شنیده می‌شود که رژیم صهیونیستی پشت این حادثه بوده است. البته خوشحالم که هیچ آسیب انسانی و محیط زیستی رخ نداده است اما این یک جنایت علیه بشریت است.

وی با بیان اینکه اگر هدف این بوده که توان ایران تضعیف شود، بنظرم این اتفاق نیفتاده است گفت: ماشین‌هایی که از مدار خارج شده، IR۱ بوده است. رژیم صهیونیستی با این اقدام تلاش کرد که از مردم ایران انتقام صبرشان را بگیرد. پاسخ ایران انتقام از رژیم صهیونیستی در زمان خود خواهد بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا