کد خبر: 18020025238
دولت

خطیب زاده: ایران حمله به مسجدالاقصی را محکوم کرد/ کنارمردم فلسطین ایستاده‌ایم

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، گفت: این جنایت جنگی بار دیگر خوی جنایتکار رژیم نامشروع صهیونیستی را به همه جهانیان ثابت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی در مسجد الاقصی گفت: جمهوری اسلامی ایران حمله به مسجدالاقصی، اولین قبله گاه مسلمین و شهید و زخمی‌کردن نمازگزاران فلسطینی، توسط نظامیان رژیم اشغالگر قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس را به شدت محکوم می‌کند.

وی افزود: این جنایت جنگی بار دیگر خوی جنایتکار رژیم نامشروع صهیونیستی و ضرورت اقدام عاجل بین المللی جهت متوقف کردن نقض بنیادی ترین موازین حقوق بشردوستانه بین المللی را به همه جهانیان ثابت کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی‌ایران ضمن محکوم‌کردن این جنایت مسلّم علیه بشریت و ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدای این حادثه و آرزوی شفای عاجل برای زخمی‌ها، از سازمان ملل متحد و دیگر نهادهای بین المللی ذی ربط میخواهد که به وظیفه قطعی خود در برخورد با این جنایت جنگی عمل نمایند.

خطیب زاده گفت: جمهوری اسلامی ایران با افتخار در کنار مردم قهرمان فلسطین ایستاده و از همه‌کشورهای جهان بویژه کشورهای اسلامی نیز میخواهد به وظیفه تاریخی خود عمل نموده و در کنار ملت مردم‌فلسطین در مقابل متجاوزان صهیونیست  بایستند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا