کد خبر: 15129917944
بانک و بیمهروزنامه

خودپردازهای بانک صادرات «هفت‌گنج» جایزه می‌دهند

دارندگان کارت‌های شبکه بانکی کشور که از ٢٠ اسفند امسال تا ٢٠خرداد ١۴٠٠از خودپردازهای بانک صادرات خدمات دریافت کنند، به دو صورت تصادفی و امتیازی از میلیاردها ریال جوایز ارزنده نقدی و کمک هزینه‌های خرید مسکن، خودرو، لوازم منزل، گردشگری، لپ‌تاپ، دوچرخه و گوشی تلفن همراه در قالب طرح «هفت‌گنج» بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات، تمامی دارندگان کارت‌های نظام بانکی کشور با دریافت خدمات بانکی همچون «برداشت و انتقال وجه»، «پرداخت قبض»، «خرید شارژ» و «مانده‌گیری از حساب» از پنج هزار و ٢٠٠ خودپردازهای بانک صادرات ایران طی مدت سه ماهه ٢٠اسفند سال جاری تا ٢٠خرداد ١۴٠٠به دو صورت تصادفی جوایز نقدی ۵٠٠هزار ریالی، یک میلیون ریالی و یک میلیون و ۵٠٠هزار ریالی دریافت خواهند کرد و همچنین در پایان دوره سه ماهه با کسب امتیاز، از هفت نوع جایزه ارزشمند به ارزش ٨میلیارد ریال در قالب جشنواره خودپرداز بانک صادرات طرح «هفت‌گنج» برخوردار خواهند شد.

جوایز بخش تصادفی این طرح به صورت نقدی ۵٠٠هزار ریالی، یک میلیون ریالی و یک میلیون و ۵٠٠هزار ریالی در نظر گرفته شده که ۴٨ساعت پس از درج و اطلاع‌رسانی به مشتری در فیش‌های دریافتی از خودپرداز، با در دست داشتن کارت شناسایی و کارت بانکی در شعب بانک صادرات قابل پرداخت خواهد بود. به این صورت که بعد از ارائه خدمت شامل برداشت وجه، انتقال وجه، پرداخت قبض، خرید شارژ و مانده‌گیری و قبل از خروج کارت، متن زیر مبتنی بر برنده‌شدن دارندگان کارت در صفحه نمایش دستگاه خودپرداز نمایش داده می‌شود و همچنین رسید دریافتی مشتری برنده جایزه نیز حاوی عبارت «تبریک، شما برنده شدید. برای دریافت جایزه پس از ۴٨ ساعت به شعب بانک صادرات ایران مراجعه کنید» خواهد بود.

همچنین یک «کمک هزینه دو میلیارد ریالی خرید منزل مسکونی»، دو «کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید اتومبیل»، سه «کمک هزینه ۵٠٠میلیون ریالی خرید لوازم منزل»، چهار «کمک هزینه ٢۵٠میلیون ریالی گردشگری»، پنج «کمک هزینه ١٠٠میلیون ریالی خرید لپ تاپ»، شش «کمک هزینه ١٠٠میلیون ریالی خرید دوچرخه» و هفت «کمک هزینه ٢٠میلیون ریالی خرید گوشی تلفن همراه»، ٢٨فقره جایزه ارزشمند به ارزش نزدیک به ٨میلیارد ریال جوایز اختصاص یافته به بخش امتیازی (روش تراکنش‌محور بر اساس امتیازات کسب شده و به صورت قرعه‌کشی) طرح هفت گنج بانک صادرات است.

بر اساس مدل امتیازی این طرح، برداشت وجه از خودپردازهای بانک صادرات با کارت‌های سپهری به ازای هر ١٠هزار تومان، سه امتیاز، برداشت با سایر کارت‌های شتابی به ازای هر ١٠هزار تومان، ١٠امتیاز، انتقال وجه ٣٠امتیاز، پرداخت قبض و خرید شارژ هر یک ١۵امتیاز و مانده‌گیری ۵امتیاز به امتیازات استفاده‌کنندگان از خودپردازهای بانک صادرات اضافه خواهد کرد. حداقل امتیاز مشمولین جایزه در این طرح سه‌هزار امتیاز است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا