کد خبر: 160202126460
اقتصاد

خوشمزه‌ترین فست فودها و بهترین کافه و رستوران‌ها در شهر کرمان

بهترین فست فودی های کرمان؛ معرفی کامل به همراه شماره تماس

اگر قصد داشته باشید تا برای صرف یک وعده غذایی به یک رستوران بروید و یا از آن رستوران غذا سفارش دهید، آن رستوران چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ اگر شما هم معیارهای مشخصی برای انتخاب رستوران داشته باشید این مطلب می‌تواند به شما در پیدا کردن یک رستوران خوب کمک کند. ما این مطلب را به معرفی چند مورد از بهترین رستوران‌های شهر کرمان اختصاص داده‌ایم.

کاوانی برگر کرمان

فست فود کاوانی برگر یکی از رستوران‌های بی‌نظیر شهر کرمان است. تنوع برگر‌های این رستوران بسیار زیاد است و انتخاب‌های متعددی برای سفارش وجود دارد. کاوانی برگر کرمان، از ساعت ۱۲ ظهر تا ۳ عصر و از ساعت ۷ عصر تا ۱۲ شب به مشتریان سرویس ارائه می‌دهد.

همچنین این رستوران علاوه بر امکان سفارش حضوری و تلفنی، شرایط سفارش آنلاین غذا را نیز فراهم کرده است. برای سفارش غذا به صورت آنلاین می‌توانید از سرویس خرید غذا کرمان https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Kerman?page=0 استفاده کنید. با سفارش فست فود کرمان با پیک و در کمترین زمان سفارش خود را دریافت کنید

آدرس: کرمان، بلوار حمزه، نبش کوچه ۲۴

تلفن تماس: ۰۳۴۳۲۴۷۵۶۸۰

تنوع زیاد برگر‌ها در کاوانی برگر

تنوع زیاد برگر‌ها در کاوانی برگر.

سر برگر کرمان

سربرگر یکی از بهترین فست فودی‌های شهر کرمان است. این رستوران که در محدوده بلوار جمهوری قرار دارد. انواع پیتزا، ساندویچ، سوخاری و همچنین کباب ترکی را برای ارائه به مشتریان خود آماده کرده است.

پس اگر در کرمان هوس یک پیتزا یا ساندویچ با کیفیت به سرتان زد، می‌توانید به سر برگر کرمان سر بزنید. این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۴ عصر و از ۶ عصر تا ۱۱ شب آماده سرویس‌دهی به مشتریان است.

 این رستوران علاوه بر امکان سفارش حضوری، امکان سفارش تلفنی و آنلاین را نیز فراهم کرده است. سرویس سفارش آنلاین علاوه بر راحتی و سرعت تحویل غذا، شما را از تخفیف‌های ویژه نیز بهره‌مند می‌کند. پس اگر قصد سفارش آنلاین غذا از سر برگر کرمان را دارید می‌توانید با استفاده از لینک سرویس خرید آنلاین برگر کرمان https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Kerman?category=7-%3E9&page=0، علاوه بر اطلاع از منو و قیمت‌ها، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و در کم‌ترین زمان ممکن  آن را دریافت کنید.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، چهارراه فرهنگیان

تلفن تماس: ۳۲۱۲۰۰۳۲

سربرگر

سربرگر یکی از بهترین فست فود های کرمان است

عطاویچ کرمان

عطاویچ یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای معروف و محبوب در کشورمان است که دفتر مرکزی آن نیز در نزدیکی کرج واقع شده است. این رستوران‌ در بسیاری از شهرهای کشور شعبه فعال دارد و انواع فست فودها را به مشتریان ارائه می‌کند. یکی از شعبه‌های فست فود زنجیره‌ای عطاویچ در شهر کرمان قرار دارد. عطاویچ کرمان مانند سایر شعبه‌های این رستوران انواع پیتزا، ساندویچ و برگرها را به مشتریان ارائه می‌کند. کیفیت غذای این رستوران و قیمت آن‌ها  بسیار مناسب است.

این رستوران از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب آماده سرویس‌دهی به مشتریان است عطاویچ کرمان علاوه بر امکان سفارش حضوری و تلفنی، سرویس سفارش آنلاین غذا را هم راه‌اندازی کرده است و در صورت تمایل شما می‌توانید به آسانی و با چند کلیک ساده علاوه بر مشاهده منو و قیمت‌های این رستوران، از عطاویچ کرمان https://snappfood.ir/restaurant/menu/عطاویچ__کرمان_-rnn۱vv ، غذا سفارش دهید.

آدرس: کرمان، بلوار شیراز، نبش خیابان هاشم نادری

تلفن تماس: ۰۳۴۳۲۴۳۱۹۳۵

کافه راز کرمان

اگر در شهر کرمان به دنبال یک کافه خوب و با کیفیت هستید، ما به شما کافه راز را معرفی می‌کنیم. این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین انواع برگر را به مشتریان خود ارائه می‌کند. پس اگر قصد دارید تا لحظات خوشی را در یک کافه در کرمان بگذرانید، می‌توانید کافه راز را در کرمان امتحان کنید.

آدرس: کرمان، بلوار کوثر، هزار و یک شب شمالی، بین هزار و یک شب ۲۱ و ۲۳

تلفن تماس: ۰۳۴۳۲۴۶۹۹۰۱

پیتزا هرمز کرمان

پیتزا هرمز در کرمان، رستوران محبوب دیگری است که انواع فست فودها را در منو خود جا داده است. کیفیت غذای این رستوران و همچنین قیمت‌های آن بسیار مناسب است و شما می‌توانید روی پیتزا هرمز به عنوان یکی از بهترین فست‌ فود های کرمان حساب کنید.

آدرس: کرمان، میرزا آقاخان کرمانی، بلوار مصطفی خمینی

تلفن تماس: ۰۳۴۳۳۲۳۱۵۵۰

پیتزا نخل کرمان

می‌توان گفت که پیتزا نخل کرمان یکی از قدیمی‌ترین و بهترین فست فود کرمان است. این رستوران پیتزا و سوخاری‌ها با طعمی فوق‌العاده و با کیفیت را به مشتریان ارائه می‌کند.

اگر قصد سفارش از این رستوران را دارید ما به شما پیتزا مخصوص و پیتزا گوشت و قارچ را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران امکان سفارش حضوری و تلفنی را نیز فراهم کرده است.

آدرس: خیابان شفا، حد فاصل کوچه ۱۲ و ۱۴

تلفن تماس: ۳۲۱۱۴۸۷۱

پیتزا مکث کرمان

 پیتزا مکث رستوران دیگری در کرمان است که می‌توانید انواع فست فود‌ها را از منو آن سفارش دهید. این رستوران برای دورهمی‌های دوستانه و کم‌جمعیت مناسب است. این رستوران از ۸ صبح تا ۱۱ شب در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام، آماده ارائه خدمات است. قیمت غذاهای این رستوران نیز متناسب با کیفیت آن است.

آدرس: خیابان شریعتی، بعد از کوچه ۲۸، جنب پاساژ تیسفون

تلفن تماس: ۳۲۲۶۰۰۲۰

پیتزا مکث

پیتزا مکث؛ غذای با کیفیت و با قیمت مناسب

سخن آخر

در این مطلب برخی از بهترین کافه‌ها و رستوران‌های شهر کرمان را به شما معرفی کردیم. با استفاده از این مطلب می‌توانید بهترین رستوران‌های این شهر را برای سفارش غذا انتخاب کنید و سفارش خود را آنلاین ثبت کنید.

 بعضی از رستوران‌ها با سفارش انواع فست فود مانند ساندویچ و پیتزا با پیک رایگان در کرمان غذا را برایتان ارسال خواهند کرد. اگر می‌خواهید درباره رستوران‌های شهر کرمان اطلاعات بیشتری به دست آورید و یا فست فود های لاکچری کرمان با بهترین کیفیت را پیدا کنید می‌توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت جواب بسیاری از سوال‌های خود را دریافت کنید.

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

بلاگ اسنپ فود: https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/

آدرس سایت :   https://snappfood.ir/

آدرس اینستاگرام :  https://www.instagram.com/snappfood_ir/

آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا