کد خبر: 08030029726
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

دارندگان سهام عدالت با زمرد تجارت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات گرفتند

بانک تجارت به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری، در دو ماه گذشته از طریق سامانه زمرد و به صورت آنلاین به ۲۶۱۲نفر از دارندگان سهام عدالت با توثیق این سهام بیش از ۱۰۰میلیارد ریال تسهیلات مرابحه داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک تجارت، با توجه به اهمیت حفظ سلامتی مشتریان و کارکنان و در ادامه اقدامات موثر انجام شده در راستای کاهش مراجعه حضوری هموطنان به شعب، این بانک با بهره‌گیری از زیست‌بوم زمرد تجارت، از ابتدای امسال تا پایان اردیبهشت به ۲۶۱۲نفر از متقاضیان دارنده سهام عدالت تسهیلات مرابحه پرداخت کرده که تمامی فرآیند اعطای این تسهیلات به صورت صددرصد آنلاین و بدون حضور فیزیکی مشتریان در شعب بانک انجام شده است.

متقاضیان دریافت این تسهیلات همچنین از طریق سامانه زمرد تجارت عملیات مربوط به توثیق سهام عدالت خود را به عنوان پشتوانه تسهیلات دریافتی به‌صورت آنلاین و غیر حضوری انجام داده‌اند.

با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا، هموطنان گرامی و دارندگان سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به سایت بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir اپلیکیشن زمرد را دریافت کرده و فرآیند احراز هویت، افتتاح حساب بانکی و دریافت تسهیلات فوق را به‌صورت آنلاین و غیر حضوری به انجام رسانند.

مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت( ۱۵۵۴) پاسخگوی هرگونه سوال هموطنان عزیز در این زمینه است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا