کد خبر: 02090056952
اقتصاداقتصاد کلانبازاربازارها و خدمات مالیروزنامه

دبیر کل انجمن تبادل رمزارز انتخاب شد

حسین قاهری به عنوان «دبیرکل انجمن تبادل رمزارز» کشور انتخاب و معرفی شد.

به گزارش بازار، نخستین جلسه مجمع عمومی اعضای موسس انجمن «همیاران رمزارز و زیست بوم تبادل الکترونیک» با تشکیل هیات رئیسه مجمع و انتخاب اعضاء در دفتر مرکزی مجمع برگزار و «انجمن تبادل رمزارز» به طور رسمی آغاز به کار کرد.

اولین جلسه مجمع عمومی انجمن «تبادل رمزارز» با همت هیات موسس و پس از ماه‌ها جلسات متعدد با نمایندگان حوزه اقتصادی مجلس شورای اسلامی، بانک مرکزی، پژوهشگاه وزارت امور اقتصادی و دارایی و کسب مجوز از وزارت کشور و تاییدیه بانک مرکزی، با حضور ناظر وزارت کشور برگزار شد.

تصویب اساسنامه انجمن و انتخاب هیات مدیره و اعضای اصلی و علی‌البدل شورای مرکزی، دبیر کل و بازرس انجمن از تصمیمات اولین مجمع عمومی «انجمن تبادل رمزارز» بود.

در مرحله انتخاب هیات مدیره «انجمن تبادل رمزارز» که با حضور ۱۱ نفر از اعضای هیات موسس این انجمن برگزار شد؛ حسین قاهری به عنوان دبیرکل و رئیس هیات مدیره، احسان والی نائب‌رئیس،  سید روح‌الله سیدی و  علیرضا رحیمی نیز به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انتخاب و معرفی شدند.

همچنین بهنام بالود، حسین اکبری مقدم و آرین نبیونی، نیز به ترتیب به عنوان اعضای علی‌البدل و بازرس از طرف مجمع منصوب شدند.

هیات مدیره «انجمن تبادل رمزارز» در اولین مجمع عمومی، هدف از تشکیل این انجمن را لزوم نگاه تخصصی‌تر به حوزه رمزارز، ساماندهی و حمایت از فعالان این بخش و کمک به قانون‌گذار عنوان کردند.

حسین قاهری دبیرکل و رئیس هیات مدیره انجمن تبادل رمزارز، در نخستین مجمع عمومی این انجمن اعلام کرد به‌زودی سایت انجمن به عنوان مرجعی به منظور اطلاع‌رسانی و ارائه بهترین اطلاعات روز دنیا برای فعالان حوزه رمز ارز راه‌اندازی می‌شود.

یادآور می شود با برگزاری اولین مجمع عمومی «انجمن همیاران رمز ارز و زیست بوم تبادل الکترونیک» و انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن، و تایید ناظر وزارت کشور، فعالیت رسمی « انجمن تبادل رمزارز» آغاز شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا