کد خبر: 210303162514
اخبار شرکت هافناوری اطلاعات و ارتباطات

درآمد ۶۳ میلیارد تومانی کاربران آپارات در سال گذشته

در فضای کسب و کار‌های مجازی، تولید محتوا یکی از مهمترین و جذاب‌ترین زمینه‌های درآمدزایی محسوب می‌شود و بستر‌های اشتراک ویدئو، در این حوزه به بازار‌هایی با گردش مالی قابل توجه تبدیل شده‌اند.

به گزارش عصر اقتصاد، از زمان راه‌اندازی سامانه درآمدزایی آپارات، اقبال کاربران به این شبکه ویدئویی در کشور افزایش داشته و تعریف سیستم درآمدزایی در این پلتفرم، که برپایه توفیق کاربران در زمینه جذب مخاطب بیشتر طراحی شده، پشتوانه‌ای انگیزه‌بخش برای فعالیت جدی‌تر در این حوزه شده است.

براساس آمار رسمی ارائه شده، سایت «آپارات» تا پایان سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۴ هزار و ۳۰۰ کاربر فعال در سیستم درآمدزایی داشته که از این آمار ۸۸۳ کاربر تنها در سال ۱۴۰۲ به این حوزه ورود کرده‌اند. افزایش ۲۵ درصدی این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱ حکایت از گرایش بیشتر کاربران برای درآمدزایی از تولید محتوا در فضای مجازی دارد.

اگر به‌دنبال دلیل برای این افزایش گرایش و رغبت هستید، شاید جالب باشد بدانید که از میان کاربران این سایت تا به امروز ۸ کاربر به درآمد میلیاردی حتی بیش از ۴ میلیارد تومان رسیده‌اند که می‌توان این درآمد را معادل ۷۷۰ ماه حقوق مصوب در وزارت کار دانست! بازه سنی این کاربران از ۱۸ تا ۶۴ سال است و در زمینه‌هایی مانند بازی، سرگرمی و آموزش، به تولید محتوای ویدئویی پرداخته و به درآمدزایی رسیده‌اند.

همچنین بد نیست بدانید مجموع درآمد کاربران این سایت در طول سال ۱۴۰۲ بالغ‌بر ۶۳ میلیارد تومان بوده است که این رقم به‌خوبی نشان‌دهنده ظریفت بالای فضای مجازی برای درآمدزایی از طریق تولید محتوا دارد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا