کد خبر: 14060044846
اخبار شرکت ها

درخشش مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی در اولین دوره حضور یک شرکت ایرانی در مسابقات جهانی دفاتر مدیریت پروژه

شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در اولین حضور یک شرکت ایرانی در مسابقات جهانی PMO Global Awards که به شیوه‌ای نزدیک به مسابقات جام جهانی فوتبال برگزار می‌شود با شکست حریفان قدرتمند خود در میان چهار شرکت برتر آسیا در PMO قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، اتحادیه جهانی دفتر مدیریت پروژه (PMO Global Alliance) که از سال ۲۰۱۷ شکل گرفته است، توانسته است در مدت کوتاهی به بزرگترین و مرتبط‌ترین شبکه جهانی ویژه PMOs (دفاتر مدیریت پروژه) و متخصصین این حوزه با اعضای فعال در بیش از ۱۰۰ کشور، تبدیل شود.

این اتحادیه از سال ۲۰۱۸ جایزه‌ای را تحت عنوان PMO Global Awards راه‌اندازی کرد که به واسطه آن شرکت‌هایی از سراسر جهان که به بلوغ مناسبی در مدیریت پروژه‌ها رسیده‌اند در آن شرکت می‌کنند و دستاوردهای خود را به معرض نمایش می‌گذارند و توسط داورانی متخصص از سرتاسر جهان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

این جایزه در ۵ دسته‌بندی کلی قرار می‌گیرد که ۴ دسته از آن مربوط به بهترین PMO در هر قاره است و دیگری نیز بهترین در جهان قلمداد می‌شود.

در سال گذشته بالغ بر ۱۰۰ شرکت از ۷۰ کشور در این مسابقات شرکت داشتند و PMO گمرک دوبی نیز مقام بهترین PMO در جهان را کسب کرد.

این مسابقه هرساله با حضور تعداد زیادی از شرکت‌ها برگزار می‌شود و امسال نیز ۴۰ شرکت برتر از ۳۰ کشور جهان در این حوزه توانستند وارد این رقابت حرفه‌ای شوند.

شیوه برگزاری این مسابقه بیشتر شبیه به جام جهانی می‌ماند و در دو مرحله Group Stage و Knockout Stage برگزار می‌شود. همچنین از هر کشور هم تنها یک شرکت می‌تواند به نمایندگی از آن کشور در فرآیند مسابقه حضور داشته باشد.

برای اولین بار شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی توانست به عنوان اولین شرکت ایرانی در این مسابقات جهانی حضور پیدا کند و با برتری از چهار شرکت دیگر در مرحله Group Stage وارد مرحله جام حذفی شود.

این شرکت در ادامه با پشت سر گذاشتن رقیبان سرسخت خود توانست وارد مرحله نیمه نهایی شود و در این مرحله جزو چهار شرکت برتر آسیایی قرار گیرد.

شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی توانست در این جایزه در مقایسه دو به دو در برابر شرکت‌هایی چون Ervia (ایرلند)، Mainstream (ایرلند)، دفتر مدیریت پروژه دولت منتسرات، شرکت STC (الجزایر) و شرکت Alcon (مالزی) به برتری برسد و در نهایت در رقابت با شرکت Telcomsigma (اندونزی) از گردونه رقابت خارج شد.

همچنین در این دوره از رقابت‌ها شرکت‌هایی چون هواپیمایی Embraer، شهرداری دوبی و شرکت Bosch نیز حضور داشتند.

شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی مفتخر است که به عنوان اولین شرکت ایرانی با ارائه تجربیات و توانمندی‌های کسب کرده خود در حوزه دفتر مدیریت پروژه در طول بیست سال فعالیت حرفه‌ای، در مسابقات بین‌المللی PMO Global Awards ۲۰۲۱ در فهرست چهار PMO برتر قاره آسیا قرار گیرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا