کد خبر: 20020181658
اخبار شرکت هابانک و بیمه

درخواست جهانی برای کمک به تعیین تکلیف بیمه سینا

بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، بنیاد سلطانی، سلطان دومی، بنیاد ساوه ای، همه اینها اسم رمزه شب بیمه سیناست.

گویا در چنین وضعیت مبهمی و از فرط مسئولیتهای زیاد حاکمان بنیاد مستضعفان، بنیاد مولایمان علی وارد گود شده و صلاح کار خویش را رها کرده و به سلطان بازی روی آورده، آنهم نه خود سلطان بلکه سلطان دومی که به نظر نمیرسد زورش به کشیدن کنده بیمه گزاران چغر بد بدن در صنعت بیمه کشور برآید و زیر این ادعای علمداری خم میشود و مستضعفان را نیازمند این میکند تا مجددا به لیست صلاحدار خویش برگردند و صلاح کار خویش را جدا کنند و فقط خسروان ندانند.

در واقع صلاح کار مستضعفان و علویان در لیستی از نژاد صلاحیتدارانی است که اکنون در دست بررسی و منتظر اعلام معرفی سینا میباشد.

در حالیکه این روزها شرکتهای بیمه در صنعت بیمه کشور در شرف برگزاری مجامع عادی سالیانه خود جهت تقسیم سود به سهامداران عمده و کوچک خود و ایضا فخرفروشی برگزاری زودتر مجمع شرکتشان در اولین زمان ممکن در ابتدای سال مالی جدید به شرکتهای بیمه رقیب هستند، این شرکت بیمه سیناست که در آروزی برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده جهت تعیین تکلیف و تکمیل اعضای هیات مدیره آتی خود میباشد. شرکتی که بارها در خصوص وضعیت اورژانسی آن و حالت تک عضوی در هیات مدیره آن در رسانه بیمه نامه و باقی رسانه های تخصصی صنعت بیمه کشور مباحثی نگارش شد.

تصور کنید شرکتی که بر اساس وضعیت آن با تنهاترین سردارش بنام حسن آقای صنعتی با عناوین سرپرست شرکت به انضمام رئیس هیات مدیره و عضو موظف هیات مدیره، نامه میزند و خودش را بابت جلسه آتی هیات مدیره با عناوین مختلف دعوت به جلسه میکند و سپس موضوع دستور جلسه بعد هیات مدیره را خودش به خودش گوشزد میکند تا فراموش نکند که قرار است در خصوص چه موضوعی با خودش صحبت کند.

مجددا تصور کنید حسن صنعتی سرپرست شرکت با حسن صنعتی به عنوان رئیس هیات مدیره به چالش میخورد و جلسه را ترک میکند و در این حالت هیات مدیره از تعداد اعضا تهی میشود و ناگهان صورتجلسه هیات مدیره بدون امضا رها میشود و حسن صنعتی در هر قالبی منتظر دعوتنامه بعدی حسن صنعتی برای تشکیل هیات مدیره میشود.

لطفا بیش از این تصور نکنید چراکه این وضعیت، در این صنعت بیمه کشور مضحک به نظر میرسد و هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی نیز گویا برای آن شرکت وجود ندارد.

گویا این شرایط برای برخی از معاونت های آن شرکت هم یار بوده، به گونه ای با وجود سر رسید شدن موعود بازنشستگی و عدم تایید ماموریت حضورشان در سینا، همچنان محکم به کرسی ریاست خود چسبیده و قصد جدا شدن از آن را ندارند، مبادا عرصه برای تازه نفسها باز بشه» یا شاید منتظر توصیه شده ها یا سفارش شده ها هستن تا بیان صندلی رو به آنها تحویل بدن»

گویا آب قصه سینا آنقدر گل آلود است، که در این میان برخی به فکر ماهیگیری از نوع کوسه افتادند، چراکه اگر این نبود نمیبایست شرکت از بهمن ماه تا اردیبهشت ماه در وضعیت اسفناک و اورژانسی التماس شفای عاجل داشته باشد.

بهرحال شنیده های پایگاه خبری بیمه نامه حاکی از آن است که تاکنون ۶ عضو از افراد معرفی شده تاییده های صلاحیت حرفه ای را از نهاد ناظر دریافت کردند و یکنفر نیازمند هستند تا مجمع برای برگزاری تشریفات قانونی مراحل را طی کرده باشد.

در این بین گویا یکی از مدیران ارشد بنیادی که نام مولایمان علی را در بنیاد مستضعفانی که علی عاشق خدمت به آنان مستضعفین بود را یدک میکشد، علاقه خاصی به دوستان خود دارد تا هر طور شده آنان را به مجمع برساند و نفرات باقیمانده و ریش سفید صنعت بیمه که سابقه مدیرعاملی در شرکتهای بیمه را در سوابق کاری خود دارند را به بهانه نداشتن آگهی دعوت به مجمع چشم انتظار نامه گذاشتند.

گویا در این بین برادر فتاح که خود خدمتگزار مردم در بنیاد مستضعفان است نیز از بیمه سینا خبری ندارد.

در موارد اینچنین نیازمند دخالت و بررسی ویژه نهاد ناظر است، چراکه از عدم بی توجهی نهاد ناظر، بازیگران پشت پرده صنعت بیمه نیز برای خود بازی را طور دیگری تعریف میکنند.

پیشنهاد بیمه نامه به مردان مدیرکل و مردان ناظر در مباحث مجامع شرکتهای بیمه در بیمه مرکزی این است که حتما برای جلوگیری از بازی های پشت پرده موارد را بطور دقیق رصد کنند و اگر اطلاعاتی نیاز دارند از مطلعین بگیرند.

روی دیوار مهربانی یک پایگاه خبری نوشته بود، ما مطلع هستیم، نیاز بود نیازتان را برطرف می کنیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا